۲۱ دستگاه پزشکی و ۳ بسته ابزار جراحی به همت موسسه خیریه بیمارستان امام رضا (ع) تأمین شد.

اسماعیلی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در جلسه مجمع خیّرین سلامت خراسان جنوبی گفت: برای تهیه تجهیزات پزشکی اهدائی خیرین حوزه سلامت به بیمارستان امام رضا (ع) ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

او گفت: این تجهیزات شامل یک دستگاه رگ یاب، مانومتر کپسول و اکسیژن، ابزار جراحی پزشکی مغز و اعصاب و ارتوپدی، دستگاه الکتروکوتر، دستگاه مانیتور علائم حیاتی، ویلچر و تخت برقی است.

اسماعیلی گفت: یکی از اهداف ما جلب حمایت خیریه‌ها است که می‌تواند کمک زیادی به بحث درمان بیماران در مناطق محروم استان کند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: نیاز‌های درمانی وسیع هستند و این می‌طلبد تا علاوه بر اعتبارات ملی خیریه‌ها و سمن‌ها هم با ما مشارکت داشته باشند.

او گفت: با وجود حمایت‌هایی که در بحث درمان افراد نیازمند انجام می‌شود هزینه درمان برخی بیماری‌ها بالا است؛ لذا برای کمک به این بیماران، بیمارستان‌های استان این مجوز را دارند تا خیریه‌های مستقلی را تأسیس کنند.

اسماعیلی گفت: خیریه بیمارستان امام رضا (ع) اولین خیریه استان است که در این بیمارستان تأسیس شده و توانسته گام‌های موثری برای کمک به بیماران نیازمند از جمله بیماران پس از ترخیص است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: این بیماران نیاز مبرمی به تجهیزات پزشکی مانند تخت، ویلچر و واکر در منزل دارند که با همت خیریه بیمارستان امام رضا (ع) این تجهیزات به صورت امانی در اختیار بیماران نیازمند قرار خواهد گرفت.

مردم و خیرین می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۱۴۳۵۰۰ به حساب موسسه خیریه بیمارستان امام رضا (ع) واریز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.