نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: تاکنون دولت‌ها به منافع حزب خود پرداخته اند و امیدواریم دولت با کار‌های خوب خود، مشکلات را رفع کند.

آیت الله عبادی در دیدار با رئیس شورای کلان منطقه ۹ آمایشی حوزه آموزش و سلامت در کشور گفت: در زمان شیوع ویروس کرونا روزی تا ۷۰۰ نفر جان خود را از دست می‌دادند، اما با تلاش و کوشش کادر درمان و جدیت دولت این رقم به صفر نزدیک می‌شود.

او گفت: بیش از هر چیز امروز بیماری‌های اخلاقی جامعه بشری را تهدید می‌کند و راهش این است که هر کس مسئولیتی را بر عهده گرفته، به نحو احسن انجام دهد و در محدوده‌ای که می‌توانیم موثر باشیم، کار خود را انجام دهیم.

آیت الله عبادی گفت: تاکنون دولت‌ها قانون اساسی را اجرا نکرده و بیشتر به منافع حزب خود پرداخته اند و کمتر به قانون اساسی و منافع نظام پرداخته اند و امیدواریم که آزمون و خطا‌ها ما را به یک نتیجه‌ای برساند که راه را بر اساس قانون طی کرده و مسائل حزبی و سلیقگی را کنار بگذاریم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: قدم‌هایی که اخیراً برای بیمه برداشته شده است، خوب است و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بار‌ها تأکید دارند که به گونه‌ای طراحی کنید که آن کسی که مریض دارد غصه اش فقط بیمار داری باشد، اما بسیاری غصه مسائل اقتصادی به مشکل بیماری آن فرد می‌چربد.

او گفت: دولت با وجود مشکلات زیادی که به ارث مانده خوب کار می‌کند و باید مسائل همسو پیش رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.