تورم در آمریکا در حال اوج گیری است و این شرایط برای مدت طولانی‌تری ادامه خواهد یافت و حتی شدید هم می‌شود.

«استفانی لینک» کارشناس بورس آمریکا در گفتگو با شبکه سی ان بی سی از اوج گیری تورم در آمریکا خبر داد واعلام کرد: این شرایط برای مدت طولانی‌تری ادامه خواهد یافت و حتی شدید هم می‌شود. وی همچنین وضعیت این هفته بورس آمریکا را نا امید کننده توصیف کرد.

این کارشناس بورس در ادامه گفت: این هفته بازار سهام آمریکا هفته ناامید کننده‌ای را پشت سر گذاشت چرا که دیگر نمی‌توان ارزش شاخص‌ها در بازار را حفظ کرد. به نظر من اقدامات فراوانی باید برای احیای بورس صورت گیرد.

کارشناس مذکور گفت: شاخص‌های تولید کننده و مصرف کننده همخوانی پایینی با یکدیگر دارد و من فکر می‌کنم تورمی که الان در آمریکا وجود دارد در آینده، طولانی‌تر و شدید‌تر باقی خواهد ماند و نتایج آن را اکنون در بازار می‌بینیم. این تورم اکنون سهام بخش فناوری را هدف قرار داده و رشد سهام این بخش را متوقف کرده است. ارزش دارایی‌های بازار سرمایه نیز تحت تاثیر تورم بسیار بالا قرار دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۰:۰۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
کاش بیایید اینجا حالشو ببرین گوشه بهشت ایران نه تورمی هست بازار بورس اوکی نه گرانی هست مردم کلا در عشق حالند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
آخی بیچاره مردم آمریکا ایکاش می تونستند به ایران مهاجرت کنند!! چقدر این آمریکا مسئولین بی کفایت و دزد و بی لیاقتی داره که مردمش را به این حال و روز انداخته خاک برسر مسئولین شان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
آخیش دلم سوخت از این همه تورم بالا
Japan
7891
۲۲:۵۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
امریکا بدهکارترین و گداترین کشور دنیا است. ولی چون امریکایی ها خیلی بلوف زن و قلدر نما هستند و از خودشان خیلی خیلی هم متشکر هستند بدون هیچ پشتوانه ای بر جهان مسلط شده اند و این ایران است که کتک مفصلی به این بچه قرتی پر رو میزند و ورق را در کل جهان برمی گرداند.اخر کشوری که بدهکارترین کشور جهان است چه به تحریم دیگر کشورها؟ امریکایی باید کاسه گدایی دستش بگیرد نه چماق بر سر مردم بکوبد. روسیه و چین نه به کسی بدهکاری دارند و نه به کسی زور میگویند ابرقدرت هم هستند. کسی را هم بر علیه کسی وادار به جنگ نمی کنند. ولی هر جا اتشی روشن شود از قبر امریکا شروع شده گریبان مردم جهان را میگیرد. این ابرقدرت پوشالی امریکا را ایران تادیب خواهد کرد و این امر بدست مبارک سپاه ما صورت خواهد گرفت. چه خوب چه بد. چه امریکا بخواهد چه نخواهد. طبق اصول دمکراسی خودشان که در اورده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
مثلا تورمشون ۱درصد بوده الان شده ۱ونیم درصد
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۰:۲۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
سود بانکی اونجا 1 درصد // اینجا 27 درصد
آخرین اخبار