فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه، از کشف ۴۰ قبضه سلاح جنگی در مرز‌های شهرستان ثلاث باباجانی خبر داد.

کیاست سپهری گفت : مرزبانان هنگ مرزی ثلاث باباجانی حین پایش و کنترل هوشمند مرز‌های غرب کشور، باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات را در نقطه صفر مرزی مشاهده کردند.

به گفته فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه مرزبانان برای مقابله با قاچاقچیان، بلافاصله به اجرای کمین هدفمند پرداخته و توانستند در عملیاتی مقتدرانه باند قاچاق سلاح را در مرز‌های غرب کشور متلاشی کنند.

قاچاقچیان که تاب مقابله در برابر مرزبانان را نداشته کوله‌های همراه خود را رها و به سمت خاک کشور مقابل متواری شدند، مرزبانان با بررسی کوله‌های رها شده ۳۶ قبضه سلاح جنگی کلت کمری و ۴ قبضه سلاح کلاشینکف کشف کردند.

تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده ادامه دارد، مرزبانان غیور و سلحشور مرزبانی انتظامی کشور به طور شبانه روزی و با تیزبینی و درایت، بر مرز‌ها اشراف کامل دارند و با تمام توان مانع ورود سلاح و مهمات و قاچاق انواع کالا به کشور می‌شوند.

بیش از چهار هزار لیتر مواد شوینده احتکاری کشف شد

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب از کشف بیش از چهار هزار لیتر مواد شوینده احتکاری در این شهرستان خبر داد.

نوذر شاه حسینی گفت: پس از اطلاع مأموران انتظامی سرپل ذهاب از وجود یک انبار محل احتکار کالا رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

مأموران پس از شناسایی انبار مورد نظر پس از هماهنگ با مقام قضائی و با همراهی نمایندگان اداره صمت شهرستان سرپل ذهاب بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

مأموران انتظامی موفق به کشف یک هزار و ۱۲۰ عدد مواد شوینده احتکاری شامل مایع دست شویی به مقدار ۴ هزار و ۴۸۰ لیتر شدند.

ارزش محموله احتکاری کشف شده طبق نظر کارشناسان ۸۰۰ میلیون ریال است در این راستا یک نفر دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.