فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از کشف بیش از ۱۱۷ تن کالای اساسی، خارج از شبکه توزیع در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ میثم گوهری آرانی گفت: در پی اعلام گزارشی مبنی بر دپوی کالا‌های اساسی خارج از شبکه توزیع و مصرفی در یک کارگاه بسته بندی مواد غذایی، این موضوع در راستای تداوم اجرای طرح پیشگیری و مقابله مقتدرانه با محتکران و مفسدان اقتصادی در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد قرار گرفت.

او می گوید: ماموران پس از انجام تحقیقات مقدماتی و کسب اطمینان از درستی گزارش‌های دریافتی، طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت  در محل حاضر شده و در بازرسی‌های به عمل آورده بیش از ۱۱۷ تن کالای اساسی دپو شده شامل روغن، برنج و شکرخارج از شبکه توزیع کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد، ارزش کالا‌های مکشوفه را در این عملیات برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این راستا یک نفر دستگیر  و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر تلاش‌های مستمر پلیس در برخورد با محتکران و مخلان نظام اقتصادی از مردم خواست در صورت اطلاع از هرگونه احتکار و قاچاق کالا، مراتب را از طریق سامانه تلفنی  ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.