معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: ارز ترجیحی رانت‌خواری و تبعیض را به دنبال داشت و عادلانه نبود.

بهرام ستاری دستنایی  با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام مردم سالار دینی همه ارکان خود را بر پایه نظر و اراده ملت بنا نهاده، گفت: اگر روند ۴۲ ساله انقلاب اسلامی را بررسی می‌کنیم، می‌بینیم آنچه که برای همه مسوولان حجت است، اراده و خدمت به مردم است.

وی می گوید: دولت سیزدهم نیز به دلیل اینکه برآمده از آرا ملت است، همین شیوه و منش را در دستور کار قرار داده است.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی لرستان گفت: حفظ نظام جمهوری اسلامی و ارزش‌های اسلامی به عنوان مهمترین اولویت همه دولت‌ها با گفتمان متعدد است، اما دولت سیزدهم به دلیل گفتمان انقلابی برآمده از انقلاب با حساسیت بیشتری دنبال شود.

ستاری می گوید: حذف دوگانگی‌ها که گاهی بین ارکان نظام در کار بود در این دولت کامل از این رفته است، و دولت سعی دارد بر مبنای هماهنگی واحد در ارکان مرکزی و به تناسب در بدنه‌های مدیریت میانی این حرکت را دنبال دارد.

وی با بیان اینکه رسالت دوم دولت سیزدهم این بود که مردم را در میدان حفظ و بتواند بر مبنای اراده ملت تلاش کند، عنوان کرد: در هنگام تحویل دولت سیزدهم دو نقطه ضعف ملموس بود که باید آن‌ها را از بین می‌بردیم، نکته اول جان مردم بود که به مخاطره افتاده بود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به تک رقمی شدن فوتی‌های کرونا گفت: در ابتدای سال ۱۴۰۰ روزانه بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ مرگ و میر بر اثر کرونا داشتیم، اما در یک برنامه ۶ ماه این عدد به دو نفر رسید و توانستیم آرامش را به مردم برگردانیم و این یک دستاورد برای دولت سیزدهم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.