سیستان و بلوچستان قطب مهم اجرای برنامه‌های سلول‌های بنیادی

دبیر ستاد سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: با هدف توسعه فناوری‌های جدید در استان‌های مرزی کشور بخصوص در سیستان و بلوچستان باتوجه به محققین و دانشمندانی که در استان هستند در این حوزه‌ها باید از آن‌ها کمک گرفت .

دبیر ستاد سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سفر به زاهدان گفت: با هدف توسعه فناوری‌های جدید در استان‌های مرزی کشور بخصوص در سیستان و بلوچستان باتوجه به محققین و دانشمندانی که در استان هستند در این حوزه‌ها باید از آن‌ها کمک گرفت تا به رشد سلول‌های بنیادی در کشور برسیم.

حمیدیه گفت: قرار است در راستای فناوری سلول‌های بنیادی درکشور ایجاد شغل شود و درآمد مردم بالا رود و هدف اصلی این بنیاد درمان مردم است.

دبیر ستاد سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: استان سیستان و بلوچستان یک قطب خیلی مهم برای برنامه‌های نوین پزشکی و سلول‌های بنیادی است و این پتانسیل را دارد تا فناوری‌های جدید در این استان به رشد و شکوفایی کامل برسد.

غزنوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هم گفت: با توجه به اینکه موضوع سلول‌های بنیادی در درمان بیماری‌ها موثر است و این یک موضوع به روز است استان ما هم لازم بود که در این عرصه وارد شود و ما بتوانیم خیلی از بیماری‌ها که برخی از آن‌ها ممکن است لاعلاج باشد توسط سلول‌های بنیادی به درمان آن‌ها بپردازیم و مطالعات بالینی کافی در این زمینه داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار