رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: خدمات پس از فروش برای اولین بار در تاریخ صنعت خودرو اجباری شده است.

آقای مهدی اسلام‌پناه می‌گوید: از زمان آغاز مدیریت جدید استاندارد،‌ پروانه‌های بهره برداری از یک و دو ساله به یک و سه ماهه تغییر ماهیت داده و استاندارد‌هایی که تعلیق شده بود رفع تعلیق شدند.

به گفته او، متاسفانه رسانه‌های معاند از بیان متفاوت بین ما از دفاع از مردم سوء استفاده می‌کنند. ما متولی کیفیت و مدعی‌العموم این موضوع هستیم و امیدواریم رضایت مردم را رقم بزنیم. چند بار اعلام کردم که کاسه صبر مردم نسبت به این حوزه لبریز شده است.کار‌های زیادی انجام شده که از جمله آن‌ها تغییر زمان بهره برداری است.


بیشتر بخوانید:


 ۱۰ ارديبهشت امسال سردار کمال هادیانفر در واکنش به انتقاد مهدی اسلام پناه، رئیس سازمان ملی استاندارد که گفته بود: «ژنرال‌های سلبریتی اخیرا در برخی فضا‌ها ورود می‌کنند» تاکید کرد من ژنرال سلبریتی نیستم و برای رئیس سازمان استاندارد متاسفم که از چنین عناوینی استفاده می‌کند. ما هر ساعت ۲کشته داریم و از این موضوع نمی‌گذریم. تصادف امر اجتناب ناپذیری است، اما اینکه کسی داخل ماشین آتش بگیرد و از آهن پاره نتواند خارج شود به هیچ چیزی به غیر از غیراستاندارد بودن خودرو‌ها ربط ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
خدمات پس از فروش مفت نمی ارزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
لطفا هرچه زودتر مخالفت ایران با پیوستن به عهدنامه who را رسما اعلام کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
خودروهای ساخت کارگاه‌های کوچک را بعد از معاینه فنیِ دقیق، پلاک کنید تا انحصار صنعت خودرو شکسته شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
این جمله های آقای اسلام پناه رئیس محترم سازمان ملی استاندارد ،که پروانه های بهره برداری( احتمالا"منظور ایشان پروانه کاربردعلامت استاندارد بوده) یک ساله ودوساله به یک ماهه وسه ماهه تغیر ماهیت داده واستانداردهایی که تعلیق شده بود رفع تعلیق شدند.
پروانه هائی که سازمان استاندارد صادر می کند،پس از تامین شرایط وضوابط استانداردتوسط تولید کننده پرونده (مدارک ومستندات)در کمیته علائم، که اعضاء آن در قانون سازمان استاندارد تعریف شده مورد بحث وبررسی قرار می گیردلذا موافقت صدور پروانه کاربرد علامت استانداردیا تعلیق وابطال پروانه مذکور توسط اعضاء کمیته علائم تصمیم گیری می نمایند.

نه رئیس سازمان ، نه فرد یا مقام دیگری ،نیز نمی توانند در این مورد راسا"تصمیم گیری نمایند.این کار طبق قانون بر عهده اعضاء کمیته علائم می باشد.
اصولا" دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد زمان براست ممکن است چند ماه یا سال یا بیشتر طول بکشد زیرا از جمله مدارک لازم در این مورد انطباق کامل شرایط و نتایج آزمون بااستاندرد مربوطه است ،بعضی از محصولات ،استخراج نتایج آزمون واطمینان از کیفیت آن وصدور نتیجه زمان بر می باشد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
خدا لعنتتون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
پاک کردن صورت مسئله باعث حل مسئله نمیشود!
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۷:۰۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
اصلا هیچ خدمات پس از فروشی وجود خارجی ندارد و اگر هم فرضا بخوان یه روغن عوض کنن چند برابر پولش را میگیرن یعنی یه کاری میکنن فقط در ظاهر اسمش خدمات باشه وگرنه گارانتی و وارانتی خیلی وقته توی این عرصه وجود ندارد.آخه چه استانداردی وجود داره وقتی که اینها پراید را با قطعه چینی سرهم میکنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
خخخ
دیگه همه ملت فهمیدن ماشین ببری نمایندگی چند تا قطعه سالم هم که داره اون رو هم بر میدارن تقلبی جاش میزارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
دولت چرا سازمان های بیخودی رو منحل نمی کنه
کسی نیست بگه دستاورد ایناچیه جز تخریب منابع ملی
یکی سازمان استاندارد شورای رقابت ستادتنظیم بازار و جهاد کشاورزی خیلی های دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
هیچ کجای عالم به مدیریت ورشکسته فرصت نمی دهند جز ایران
Iran (Islamic Republic of)
دلتا
۱۱:۱۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
مگه خودرو داخلی قسمت استاندارد داره این همه واردات خودرو را پس گوش نیندازید سفینه فضایی که نیست
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۳۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
نکته اول: پروانه بهره برداری مربوط به وزارت صمت است، سازمان ملی استاندارد صادر کنند پروانه کاربرد علامت استاندارد است و نه بهره برداری
نکته دوم: در مصاحبه آقای دکتر انگورج، سرپرست دفتر نظارت بر اجرای استاندارد صنایع فلزی سازمان ملی استاندارد (در روز جمعه 6 خرداد-برنامه میز اقتصادی) فرمودند سازمان ملی استاندارد به وکالت از مردم، مدعی العموم کیفیت است و نه متولی کیفیت! (عین خبر و صحبت موجود بر روی سایت سازمان ملی استاندارد نیز هست)، اینک رئیس سازمان فرموده اند که ما متولی کیفیت و مدعی العموم این موضوع هستیم و این تناقض دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
مسئولین دروغگو همین اند دیگر یه زمانی یه حرفی میزنن الان یه حرفی دیگر!
Iran (Islamic Republic of)
دلسوز
۱۰:۲۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
درود،چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است، کیفیت بسیار پایین خودروهای اصطلاحا ساخت ایران و همچنین چینی های وارداتی، همچنین مشکلاتی که برای مصرف کنندگان ایجاد کرده، گواه این قضیه است، رسانه های معاند دیگر چه صیغه ایست؟ این فقط یک سلب مسئولیت است که متاسفانه مسئولین دنبال مجرم میگردند، ولی خود به خوبی میدانند که مجرم اصلی خود ایشانند، ظلمی که به مردم در این سالها کرده اند قابل بخشش نیست، تا حالا خودروهای ساخت داخل نه تنها بهتر نشده اند بلکه کیفیت آنها بسیار پایین تر آمده و قاتل سرنشینانش می باشد، اندکی تفکر لازم است، بجای اینگونه صحبتهای مهمل عمل گرا باشید، خداییش باید مدیر سازمان استاندارد شخصی باشد که رشته و مدیریتش مرتبط باشد با این موضوع، و کسی باشد که مطالعه ی استانداردها را داشته باشد که متاسفانه نداریم، و اگر کسی هم باشد نمیگذارند صادقانه و دلسوزانه کار کند، باعث شرمساریه
آخرین اخبار