یکی از نمایندگان پارلمان ایرلند در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در جنین آن را رفتاری کاملا حیوانی و نژادپرستانه خواند.

یکی از نمایندگان پارلمان ایرلند در توئیتی که در کنار آن گوشه‌ای از حمله نظامیان صهیونیستی به جنازه شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی بارگذاری شده بود به شدت از رژیم صهیونیستی انتقاد و اعلام کرد این یک رفتار حیوانی محض و واقعی از کابینه نژادپرست و اشغالگر در فلسطین اشغالی است.

به گزارش پایگاه اینترنتی «رای الیوم»، ریچارد بوید برت با اشاره به رفتار نظامیان صهیونیست با تابوت و جنازه شیرین ابوعاقله خبرنگار شهید فلسطینی گفت: اوضاع هر روز بدتر می‌شود و این گوشه‌ای از جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها است.  آیا حمله و توهین به تابوت این خبرنگار فلسطینی و ضرب و جرح تشییع کنندگان باعث پایان یافتن حمایت دولت‌های غربی از رژیم جنایتکار اسرائیل خواهد شد؟ من خواستار تحقیق درباره موضوع ترور شهید ابوعاقله شدم، اما در خصوص جرم و جنایاتی که ارتش اسرائیل هر روز در فلسطین اشغالی انجام می‌دهد باید چیکار کرد؟

او خطاب به اعضای پارلمان ایرلند نیز گفت: در طول شش هفته گذشته شما و سران کشور‌های غربی به طور علنی عملیات نظامی روسیه در اوکراین را محکوم کردید و آن را یک اقدام وحشیانه توجیه ناپذیر توصیف کردید و گفتید تجاوز نظامی به کشوری دیگر توجیه پذیر نیست.. خب چرا این موضع را در قبال یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر جنین نمی‌گیرید؟ نظامیان اسرائیلی در جریان حمله نظامی به اراضی فلسطین چه کاری انجام می‌دهند؟ این که ارتش اسرائیل هر روز علیه اراضی فلسطین عملیات نظامی انجام می‌دهد چه کار می‌کند؟ نمی‌توانیم نام این حملات را، تجاوز نظامی اسرائیل به اراضی فلسطین بنهیم؟ چرا شما حمله اسرائیل به جنین را مانند حمله روسیه به اوکراین محکوم نمی‌کنید؟

پیش از این نیز عبد الباری عطوان تحلیلگر سرشناس عرب با اشاره به مواضع منافقانه غربی‌ها و تعریف نژادپرستانه آنان از برابری و عدالت و آزادی و نیز با انتقاد شدید از سکوت آنان در برابر ترور شهید شیرین ابو عاقله، خبرنگار فلسطینی در جنین و ادعای تشکیلات خودگردان فلسطینی برای پیگیری شهادت او از طریق دادگاه‌های به اصطلاح بین المللی مانند لاهه اعلام کرد مراجعه به این دادگاه‌ها که نتیجه‌ای ندارند نیازی نیست بلکه مقاومت، سلاح این ملت است و شهادت ابو عاقله بار دیگر نفاق و دو رویی غرب به خصوص انگلیس و فرانسه را نشان داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی110
۰۲:۲۷ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
به ساحت حیوانات توهین کرده با این تشبیه...ولا حیوانات با کلاس تر رفتار میکنن...
چرا نمیرن با ایلان ماسک برادر امریکاییشون صحبت کنن با چند تا پرواز فضایی بفرستنشون کره مریخی جایی اونجا برای خودشون یک حکومت تشکیل بدن به عنوان کره موعود...هر چند که احتمالا به یک سال نکشیده آدم فضاییها تظاهرات میکنن بیانیه میدن ما اینا رو نمیخوایم...دیپورتشون میکنن به یه ناکجا آباد دیگه...
آخرین اخبار