مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه یکی از برنامه‌های این اداره کل را تقویت انجمن سینما جوان و حمایت از تولیدات حوزه سینما دانست و گفت : در راستای برنامه‌های حمایتی، جشنواره منطقه‌ای فیلم را در استان کرمانشاه برگزار می‌کنیم.

علی صفدری گفت: فضای استان‌ها با مرکز بسیار متفاوت است و به دلیل مشکلات بودجه‌ای و نبود تمرکز منابع در استان، فعالیت‌های سینمایی و تولید فیلم بسیار سخت است و بدین جهت زحمات اعضای این انجمن قابل تقدیر است.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه درخواست ما از انجمن سینمای جوان کشور این است که جهت حفظ ساختمان انجمن استان تلاش کنند و ما هم حمایت خواهیم کرد.

صفدری می گوید: من شخصا نسبت به فیلم و فیلم سازی دغدغه دارم و اجرای برنامه‌ها و جشنوراه‌ها به صورت مستمر از مطالبات ما است.

او گفت: منطقا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه فیلم سازی نباید ورود کند و این وظیفه انجمن سینما جوان است اما ما بنا به حمایت داریم و از ظرفیت‌های موجود جهت شناسایی، حمایت از استعداد ها، نگه داشت و پاسداشت دستاورد‌ها استفاده خواهیم کرد.

به گفته صفدری حوزه فرهنگ حوزه مظلومی است و طی سالیان گذشته بعضا با بی مهری و بی برنامگی همراه بوده است.

او می گوید: همه تلاش ما باید برای رشد کیفی و کمی فضای فیلم استان به کار گرفته شود و ما هم علاوه بر اینکه کمک می‌کنیم، مطالبه نیز خواهیم کرد که وضع موجود تغییر کند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.