با توجه به قرارداد منعقد شده با پیمانکار، تمام کارتخوان‌های اتوبوس‌های شهری اراک فعال خواهند شد.

عزیزمحمدی سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک در مورد کارتخوان‌های اتوبوس‌های شهری کلانشهر اراک مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

حدود ۱۰۰ نقطه برای شارژ فراکارت در نظر گرفته شده است و از ابتدای هفته آینده با توجه به قرارداد منعقد شده با پیمانکار، تمام کارتخوان‌های اتوبوس‌ها فعال خواهند شد.


پایانه‌های اتوبوسرانی در حال تجهیز به این سامانه هستند تا مردم بتوانند کارت‌های خود را شارژ و استفاده کنند و در حال حاضر حدود ۱۰۰ نقطه برای این مهم در نظر گرفته شده است.

بر اساس مصوبه شورای شهر و فرمانداری، کرایه خطوط با مسافت زیر ۱۸ کیلومتر با پرداخت کارتخوان ۹۰۰ تومان، پرداخت نقدی هزار تومان، همچنین برای مسیر‌های بالای ۱۸ کیلومتر با پرداخت الکترونیکی ۱۱۰۰ و پرداخت نقدی ۱۴۰۰ تومان است.

هر ساله، انتهای سال، نرخ افزایش قیمت تاکسی‌ها به شورای شهر ارسال و بعد از تأیید فرمانداری اعلام می‌شود و امسال طبق روال معمول ۲۵ درصد افزایش قیمت اعمال شده و بعضی خطوط به ۲۵۰۰ و بعضی به ۳۰۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده است.

مردم در صورت گلایه از رانندگان در رابطه با دریافت کرایه بیش از حد مجاز، می‌توانند به شماره پیامکی ۱۰۰۰۷۹۹۳ پیام ارسال و یا با شماره تلفن ۳۴۱۳۰۵۰۰ تماس حاصل کرده و شماره ماشین خاطی را اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
کاش مسئولین هم یه بار چراغ خاموش از اتوبوس های درب و داغون استفاده می کردند و می فهمیدن توی سرما و گرما نه بخاری دارن و نه کولر نه تکریم مسافر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
وضعیت ایستگاه های اتوبوس و همچنین جاهایی که اتوبوس ندارن هم مشخص کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
توی ایستگاه ها هم مخصوصا توی خیابون محسنی ماشین شخصی پارک می کنه و راهنمایی رانندگی توجهی نمی کنه