آماده شدن برای پذیرایی از زوار عتبات عالیات

استاندار کرمانشاه با تاکید بر ضرورت آماده شدن برای پذیرایی از زوار عتبات عالیات در اربعین امسال، گفت : کرمانشاه دروازه اصلی عتبات عالیات بوده و هست.

بهمن امیری مقدم با بیان اینکه خدمت به زائرین بزرگترین توفیق است، گفت : باید شکرگزار باشیم که خدا توفیق خدمت به زوار امام حسین (ع) را به ما داده و باید از این فرصت استفاده کنیم.

به گفته استاندار کرمانشاه با اشاره به کمرنگ شدن کرونا و پیش بینی استقبال از پیاده روی اربعین در امسال برآورد می‌شود امسال قریب دو و نیم میلیون زائر از طریق استان کرمانشاه به عتبات سفر کنند و باید برای خدمت به این حجم از زوار آمادگی داشته باشیم.

متاسفانه در گذشته پیگیری مناسبی برای ایجاد زیرساخت‌های مناسب در استان برای خدمت به زوار اربعین انجام نشده و فرصت‌هایی از بین رفته، باید تلاش کنیم در فرصت باقی مانده تا اربعین با اقدامات مناسب و ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز خدمات خوبی به زوار اربعین ارائه دهیم.

استان کرمانشاه بلحاظ راه جاده ای، فرودگاه و راه آهن ظرفیت‌های خوبی دارد و باید در کنار آن، دیگر زیرساخت‌ها را نیز برای خدمات رسانی به زوار اربعین فراهم کنیم.

باید نیازمندی‌ها مشخص و برای رفع آن‌ها برنامه ریزی شود، باید تقسیم کار صورت گیرد تا بتوانیم در فرصت باقی مانده بهترین خدمات را به زائرین ارائه دهیم.

با توجه به پیش بینی افزایش زوار، باید ظرفیت پارکینگ‌ها افزایش یابد.

گازرسانی به مرز خسروی انجام شود.

باید از ظرفیت آستان قدس رضوی استفاده کنیم، باید نیازمندی‌ها مشخص و اعلام شود تا بتوانیم از کمک‌های آستان قدس رضوی هم برای رفع کمبود‌ها بهره بگیریم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.