مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه گفت : با وجود گرد و غبار در آسمان استان، هم اکنون طبق برنامه هفتگی پرواز از فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه به دیگر مقاصد در جریان است.

مجتبی بیاتی گفت : ریزگرد‌ها و گرد و غبار ناشی از آن در ۲ روز گذشته منجر به مختل شدن پرواز‌های فرودگاه کرمانشاه شد و در برخی از ساعت‌ها پرواز‌های این فرودگاه را نیز کنسل کرد.

به گفته مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه امروز تا این لحظه هیچ پروازی از فرودگاه شهید اشرافی اصفهانی کرمانشاه کنسل نشده است، در ۲ روز گذشته، به دلیل گرد و غبار پرواز‌هایی از کرمانشاه به مقصد تهران و شیراز کنسل شد.

اکنون ۹ شرکت هواپیمایی ایران ایر، آسمان، کیش ایر، آتا، زاگرس، کاسپین، قشم ایر، ایران ایرتور و شرکت پارس ایر از فرودگاه کرمانشاه فعالیت می‌کنند و پرواز‌های فرودگاه کرمانشاه به مقاصد تهران، مشهد مقدس، شیراز، عسلویه، کیش، قشم، بندرعباس، شیراز، ساری، تبریز و بالعکس انجام می‌شود.

این فرودگاه هم‌اکنون با بهره گیری از پیشرفته‌ترین تجهیزات ناوبری و دارا بودن سیستم ils (آی ال اس) به صورت ۲۴ ساعته آماده سرویس رسانی است، در بخش ایمنی و آتش نشانی فرودگاه کرمانشاه به روزترین تجهیزات دنیا را در اختیار دارد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.