راه اندازی ۳۱ میز خدمت درآستانه سفر رییس جمهور

در آستانه سفر رئیس جمهور به استان آدربایجان غربی۳۰میز ارتباطات مردمی با حضور نمایندگان تام‌الاختیار دستگاه‌های اجرایی راه‌اندازی شده است.

در آستانه سفر رئیس جمهور به این استان ۳۰میز ارتباطات مردمی با حضور نمایندگان تام‌الاختیار دستگاه‌های اجرایی در آذربایجان غربی راه‌اندازی شده است.

شهروندان می‌توانند امروز و فردا از ساعت هشت صبح تا ۱۸به دستگاه‌های مرتبط با موضوعاتی که در نظر دارند مراجعه کنند. آموزش و پرورش، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی، دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر ،از جمله این ادارات است.

سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل تعزیرات، اداره کل تامین اجتماعی، نیروی انتظامی ، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای،راه و شهر سازی ،  اداره کل فرهنگ و ارشاد، شهرداری ارومیه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و شرکت گاز استان از دیگر دستگاه‌هایی هستند که میز ارتباطات مردمی در آن‌ها مستقر شده است.

رئیس جمهور  در قالب سفر استانی هیئت دولت و نخستین سفر در سال "تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" به منظور بررسی اولویت‌های توسعه استان و رفع مشکلات مردم به آذربایجان غربی، سفر می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.