معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: کمیته بازاریابی سازمان لیگ با پرسپولیس مشترک بوده، یعنی این کمیته کارگزار پرسپولیس شده است.

سعید فتاحی معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره اینکه چرا کارگزار این باشگاه سهم سازمان لیگ را پرداخت نمی‌کند گفت: کارگزار ما با سازمان لیگ قرارداد بسته است، اما به خاطر اینکه ۴ هفته ابتدایی مسابقات لیگ طول کشید، باعت به وجود آمدن اختلافاتی شد، اما ما متعهد شدیم که تا پایان لیگ بخشی از این بدهی را به صورت پول نقد و بقیه را اسناد مالی بپردازیم. درودگر چند وقت پیش گفت باشگاه پرسپولیس همان اول پول را پرداخت کرده به ما بگویند چطور پرداخت کرده است؟ من فکر می‌کنم این کمیته با پرسپولیس مشترک بوده، یعنی سازمان لیگ کارگزار پرسپولیس شده است. او یکی ۲ روز قبل از بازی‌های مهم استقلال مصاحبه می‌کند و آرامش تیم را می‌گیرد که این اصلا خوب نیست. استقلال ۱۰ میلیارد تومان از سازمان لیگ طلب دارد که تکلیف آن هم باید مشخص شود.

معاون حقوقی باشگاه استقلال چندی پیش اعلام کرد که ۴ بازی اول لیگ از جمله ۲ بازی خانگی ما تبلیغات محیطی برعهده سازمان لیگ بود. سازمان لیگ هر بازی را ۱۰ میلیارد تومان برای تبلیغات محیطی در نظرگرفت که ۳۰ درصد یا به عبارتی ۳ میلیارد تومان برای خود در نظر گرفت.


بیشتر بخوانید


صادق درودگر رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ فوتبال در خصوص اظهارات سعید فتاحی گفت: این اتفاق به سازمان لیگ ربطی ندارد، زیرا شرکت طرف قرارداد پرسپولیس مشخص شده و مجری تبلیغات محیطی هم شرکت دیگری است. ما هیچ ارتباط کاری نداریم و یک تبلیغ هم برای پرسپولیس نگرفتیم، هر چند باشگاه‌ها بخواهند می‌توانیم به آن‌ها کمک کنیم. نمی‌دانم چرا فتاحی اصرار دارد مصاحبه‌های ما را به استقلال ربط دهد؟

درودگر پس از واگذاری تبلیغات محیطی به ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس اعلام کرد که باشگاه پرسپولیس که تمام طلب سازمان لیگ را تا پایان فصل پرداخت نکرده است، اما باشگاه استقلال تاکنون مطالبات سازمان لیگ را نپرداخته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار