طبق اعلام بانک مرکزی نرخ تورم مسکن در فروردین ۱۴۰۱ به ۲۵.۶ درصد رسیده است این در حالی است که ستاد ملی مقابله با کرونا سقف افزایش اجاره بها مسکن در پارسال را ۲۵ درصد تعیین کرده بود.

ستاد تنظیم بازار امسال نیز حداکثر میزان افزایش اجاره بهای مسکن برای امسال را نیز 25 درصد اعلام کرده است. مستاجران معتقدند که بازار مسکن در فضای مجازی با قیمت سازی رو به رو است.

 

برچسب ها: قیمت مسکن ، اجاره بها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۰۰:۴۹ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
دلیلش مشخصه. شما ننویسی اونا مینویسند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
دیوار پدر ممکلت رو در آورده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
اجاره بها بایستی باندازه نرخ تورم که توسط بانک مرکزی و یا اداره آمار اعلام میشود افزایش یابد چون مسبب اصلی افزایش نرخ تورم خود مجلس ودولت هستند که جهت جبران کسر بودجه از بانک مرکزی استقراض می کنند و باعث افزایش نقدینگی در کشور میشوند.
چرا چوب خطای عمدی دولت و مجلس را تو سر مردم فقیر و بیچاره میزنند که دارایی آنها هرساله توسط دولت و مجلس با افزایش نقدینگی و نرخ تورم به یغما می برند و یک چیز بیشتر هم از مردم فقیر کرده طلب کارند وشمشیر را برعلیه آنها از رو بسته اند؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
یکی از مهمترین کارهایی که در این زمینه باید انجام بشه قطع ارتباط بنگاهدارها با قیمت اجاره و فروشه..تقریبا99 .99 درصد بنگاهدارها برای اینکه دریافتیشون از معامله بیشتر بشه قیمتها رو بالا میبرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
یه سربه سایت دیواربزن باشگاه تاقیمت اجاره رواونجاببینی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
آقا همه صاحب خونه ها بد نیستن هجمه راه نندازید صاحب خونه من بنده خدا هر سال میگفت اگر دوست داری هر چقدر میخوای اضافه کن هشت سال تو خونش نشستم میرفتم قسم میداد دوست داشتم بمونی خونه خودته.
آخرین اخبار