رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد

احمد حکمتی اصل به عنوان رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.

در این انتخابات، حکمتی اصل پس از رای‌گیری با کسب ۲۱ رای موافق برای مدت چهار سال مسئولیت هیات شنا، شیرجه و واترپلوی کهگیلویه و بویراحمد را برعهده گرفت.

دبیرکل فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: استان کهگیلویه بویراحمد ظرفیت‌های چشم گیری در رشته شنا، شیرجه و واترپلو دارد و می‌توانند برای کشور افتخار آفرینی کنند.

محمد هادی بیداریان می گوید: ضرورت دارد هر چه زودتر یک استخر در اختیار هیئت شنای استان قرار داده شود و این اقدام  در دیگر شهرستان‌ها هم انجام شود.

او استخر یکی از زیر ساخت‌های مهم و اصلی رشته شنا شیرجه و واتر پلو است و و نبود استخر در عملکرد ورزشکاران این رشته تأثیر منفی دارد.

به گفته بیداریان، اطلاعات و مشخصات استخر‌های استان در سامانه فدراسیون ثبت شود.

دبیرکل فدراسیون شنا می گوید: در دوران شیوع ویروس کرونا آموزش شنا به صورت غیرحضوری برگزار شد.

عین الله دهقان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان هم گفت: مأموریت رئیس جدید شنای استان شامل جذب منابع مالی و اکتفا نکردن به اعتبارات محدود فدراسیون شنا و اداره کل ورزش و جوانان استان است. 

فرج الله زارع و احمد حکمتی اصل ۲ کاندیدای مجمع انتخابات هیأت شنا، شیرجه و واترپلوی کهگیلویه و بویراحمد بودند که فرج الله زارع انصراف داد. 

مهمترین برنامه‌های مطرح شده از سوی تنها کاندیدای این مجمع شامل فراهم کردن بستر‌ها و زیرساخت‌های لازم از جمله استخر برای کمک به توسعه بیش از پیش رشته ورزشی شنا در استان، برگزاری دوره‌های آموزشی داوری و مربیگری برای ارتقای دانش و تجربه آنان و توجه به آموزش پایه بود. 

تعداد اعضای مجمع انتخابات هیأت شنا، شیرجه و واترپلوی کهگیلویه و بویراحمد ۲۷ تن بود که یک تن از آن‌ها حق رأی دادن نداشت و پنج تن نیز غایب بودند. 

در این مجمع از ۲۱ رأی مأخوذه احمد حکمتی اصل با کسب کل آرا به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلوی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب و معرفی شد. 

پس از این رأی گیری نیز پنج تن به عنوان اعضای هیأت رییسه هیأت شنا، شیرجه و واترپلوی کهگیلویه و بویراحمد تعیین شدند. 

بیش از ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته‌های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
افتضاح و رسیدگی نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
امین عنایتی
۰۴:۲۱ ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
سلام شماره تماس هیات شنا یاسوج رو میخوام