عظیمی گفت: با فرهنگ سازی‌های انجام شده از سوی ستاد دیه استان، یزد در حال حاضر مددجوی محکوم پرداخت به دیه ندارد.

سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد گفت: در ماه رمضان مبلغی بیش از ۵ میلیارد تومان به ستاد دیه استان اهدا شد که این خود نشان از اعتماد بالای مردم به این ستاد مردمی دارد.

او می گوید: در نظر داریم تا آیینی با حضور عوامل برنامه ماه مهربانی، دبیران جشن‌های گلریزان و فرمانداران شهرستان‌های مختلف برگزار کنیم و از کلیه کسانی که در ماه مبارک رمضان یاور این ستاد بودند تقدیر به عمل آید تا بتوان از این پتانسیل موجود در مناسبت‌های متفاوت استفاده کرد.

این موضوع را عظیمی در نشست هیئت امناء ستاد دیه استان مطرح کرد.

غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: امسال ستاد دیه استان یزد جشن‌های بسیار با شکوهی را در سطح استان و شهرستان برگزار که چه از نظر حضور مردم در این جشن‌ها و چه از نظر کیفیت در سطح بسیار بالایی بود.

او می گوید: امسال یکی از اهداف ستاد دیه فرهنگ سازی در زمینه آگاهی بخشی به اجتماع در خصوص جرائم غیر عمد و جلوگیری از ورود افراد به زندان با اینگونه محکومیت‌ها باشدو در ادامه نیز خواستار توانمند سازی مددجویان در حبس شد تا بعد از آزادی از زندان به چرخه کسب و کار پیوسته و دیگر شاهد بازگشت آن‌ها به زندان نبود.

رضا مقبلی مدیر کل زندان‌های استان یزد گفت: کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و تسریع در امر آزادی محکومین نیازمند جرائم غیر عمد باید در رأس امور قرار گیرد، زیرا در بسیاری از موارد شاهد آسیب‌های اجتماعی برای خانواده این افراد هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.