فتح خرمشهر درس‌ امیدواری به مردم می دهد

فرماندار کرمانشاه گفت : فتح خرمشهر درس‌های عبرت آموز زیادی برای ما به همراه دارد.

فضل‌الله رنجبر با بیان اینکه نباید از کنار رویداد‌های مهمی مثل فتح خرمشهر به سادگی بگذریم، گفت : با یادآوری رخداد‌های این عملیات مهم و دیگر عملیات‌های دوران دفاع مقدس می‌توانیم موجی از امید و امیدواری را بین مردم بوجود آوریم.

به گفته فرماندار کرمانشاه فتح خرمشهر درس‌های عبرت آموز زیادی برای ما به همراه دارد، رزمندگان اسلام در جریان فتح خرمشهر در حالی که شاهد توطئه‌های دشمنان در مرز‌های غرب و شمال غرب کشور بودند، با دست خالی در برابر دشمنان تا به دندان مسلح ایستادگی کرده و با تکیه بر ایمان الهی و وحدت بین نیرو‌ها در کنار پیروی از اوامر امام (ره) توانستند به پیروزی دست پیدا کرده و خرمشهر را آزاد کنند.

نباید خانواده‌های شهدای عملیات فتح خرمشهر در استان را فراموش کنیم، دیدار با این خانواده‌ها می‌تواند در تکریم مقام شهادت و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاثیرگذار باشد.

باید از ظرفیت فرماندهان دوران دفاع مقدس برای معرفی رخداد‌های عملیات‌های مهمی مثل عملیات بیت المقدس استفاده کنیم.

برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در پادگان سروران کرمانشاه از سوی ارتش انجام شده، از همه ادارات و ارگان‌های شهرستان کرمانشاه درخواست می شود تا برای برگزاری ویژه برنامه‌های مرتبط با سالروز آزادسازی خرمشهر تلاش کنند.

باید یاد و خاطره امام (ره) را زنده نگه داریم.

امام (ره) یک چهره معنوی الهی بود که تمام هم و غم ایشان رسیدگی به مشکلات پابرهنگان بود، نیاز داریم ویژگی‌های مختلف شخصیتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را در ابعاد شهامت، شجاعت و... به نسل جوان و آیندگان بشناسانیم.

باید در دهه کرامت رنگ و بوی شهر را امام رضایی کنیم.

از ادارات و نهاد‌ها می‌خواهیم تا برای ارائه خدمات مختلف در ایام سالروز فتح خرمشهر، دهه کرامت و سالروز ارتحال ملکوتی امام (ره) برنامه‌ریزی کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.