رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر کرمانشاه گفت : خودرو‌های فرسوده باقی مانده، با آغاز طرح نوسازی این خودرو‌ها به سوخت پاک متصل می‌شود.

محمد مهدی احمدی با بیان اینکه طرح دوگانه سوز شدن خودرو‌های عمومی از سال ۸۵ شروع شده و کماکان ادامه دارد گفت : برای تشویق رانندگان به استفاده از سوخت پاک و جلوگیری از اتلاف وقت ان‌ها با هماهنگی‌های انجام شده یک دستگاه از دیسپنسر‌های جایگاه‌های سوخت سی ان جی در اختیار رانندگان تاکسی قرار داده شده تا این تاکسی‌ها در کوتاهترین زمان ممکن در مدار خدمات رسانی قرار بگیرند.

به گفته رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر کرمانشاه گاز سوز شدن خودرو‌های فعال در تاکسی اینترنتی از طریق شرکت زیر مجموعه با در نظر گرفتن پیمایش و کارکرد دوگانه سوز خواهند شد.

سن فرسودگی برای خودرو‌های عمومی تاکسی ۱۰ سال از سال ساخت تعریف شده است در حال حاضر عمر ناوگان تاکسیرانی شهر کرمانشاه حدود ۱۱ سال است.

ناوگان سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر کرمانشاه دارای ۱۰ هزار دستگاه تاکسی، اتوبوس و آژانس‌های تاکسی تلفنی تحت پوشش است که روزانه میانگین ۸۰۰ هزار نفر سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری انجام می‌شود.

در حال حاضر مقدمات حدود خرید ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و میدل باس در حال انجام است که در آینده نزدیک به ناوگان اتوبوسرانی کرمانشاه جهت ارائه خدمات به همشهریان خصوصا مناطق کم برخوردار اضافه خواهد شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.