بورس آذربایجان‌غربی همچنان سبز ماند

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به معامله بیش از ۱۱۶ میلیون و ۹۷۶ هزار سهم و حق تقدم سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی در این استان طی هفته گذشته، گفت: ارزش معامله‌های این بازار طی این مدت بیش از ۴۴۰ میلیارد و ۲۵۷ میلیون ریال بود.

وحید جوادی  گفت: شاخص کل بورس آذربایجان‌غربی طی هفته گذشته با ۳۰ هزار و ۵۲۸ واحد افزایش به یک میلیون و ۵۹۴ هزار و ۹۷۷ واحد رسید.

او می گوید:هفته گذشته شاخص بازار فرابورس نیز افزایش ۲۴۸ واحدی را در این مدت تجربه کرد و این شاخص نیز تا پایان هفته گذشته به ۲۱ هزار و ۶۴۳ واحد رسید.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی  گفت:طی این مدت در بورس استان، ۱۲ کارگزار از ۱۶ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق ‌تقدم بیش از ۲۳۶ شرکت‌های بورسی و فرابورسی را معامله کردند.

جوادی می گوید:در این مدت نمایندگی شرکت کارگزاری «بورسیران» بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۳۰ درصد به خود اختصاص داد.

جوادی از سهم ۵۱ درصدی خرید طی هفته گذشته نیز خبر داد و گفت: در این مدت، شرکت لوله و ماشین سازی ایران با هفت درصد، بیشترین ارزش کل معامله‌ها را به خود اختصاص داد و در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.