گره‌های ترافیکی در تقاطع‌های پر ترافیک شهر شیراز با کمک همیاران پلیس رفع می‌شود.

مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز وفرهنگ ساز شیراز به همراه تذروی نایب رییس شورای شهر شیرازضمن بازدید از تقاطع پر ترافیک پیروزی با همیاران مهربان ترافیک دیدار وگفتگو کردند.

سید عبدالرضا دستغیب ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های بدون وقفه همیاران مهربان ترافیک در شهر شیراز ضرورت ایمن سازی نقاط پر ترافیک را یادآور شد و گفت: خط کشی وچراغ‌های راهنمایی و رانندگی ابتدایی‌ترین نیاز و زیر ساخت است.

به گفته مدیر عامل مجمع خیرین شهرساز وفرهنگ ساز شیراز گفت: همیاران ترافیک مطابق سال‌های گذشته در تقاطع‌های پر ترافیک شهر شامل ادبیات، سینما سعدی، ملاصدرا، نمازی، شاهزاده قاسم، پیروزی، پانزده خرداد و معالی آباد با هدف گره گشایی از ترافیک و ترویج فرهنگ ترافیک حضور مجدانه خواهند داشت.

دستغیب، به نقش بدون توقع همیاران مهربان ترافیک و هدف از بکاری گیری این نیرو‌های داوطلب و آموزش دیده که در حال حاضر ۱۵۰ نفر هستند را گره گشایی از ترافیک روز افزون شهری دانست و گفت: در کنار این عملیات بدون انتظار اجتماعی فرهنگی، اما نیازمند توجه ویژه به زیر ساخت‌های ترافیکی با هدف پشتیبانی از این اقدام خداپسندانه هستیم.

او گفت: در این راه مردم به همیاران ترافیک تذکر می‌دهند که در برخی تقاطع‌های خط کشی‌های عابر پیاده محو شده ویا چراغ‌های راهنمایی از کار افتاده ونیازمند تعمیرات وبازبینی اساسی هستند وهمیاران ترافیک نیز این گزارشات مردمی را به مسئولان امر انعکاس داده وخواهند داد.

تذروی نایب رییس و رییس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر شیراز نیز ضمن تقدیر از خدمات بدون دریغ همیاران مهربان ترافیک گفت: بزودی مشکلات ایمنی شهری رصد و برطرف خواهد شد و در این راستا برای توسعه طرح همیاران مهربان ترافیک این اقدام خداپسندانه و فرهنگی از ظرفیت داوطلبین یاوران شورا استفاده خواهیم کرد.

او گفت: در شورای شهر شیراز بدون شک توجه ویژه به حوزه ترافیک شهری و روان سازی آن وجود دارد و اقدام مثبت در این راستا نیازمند خرد جمعی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار