یکصد و شصتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز برگزار شد و ۱۰ دستور کار مورد بررسی قرار گرفت.

یکصد و شصتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز با حضور اعضای شورای اسلامی شهر شیراز به ریاست سید ابراهیم حسینی، محمدحسن اسدی، شهردار و مدیران شهری برگزار شد. 

 در این جلسه دو نطق، توسط آقایان علیرضا اسکندری و محمدرضا هاجری قرائت شد. 

سید ابراهیم حسینی رئیس شورای اسلامی شهر شیراز ضمن تسلیت به مناسبت آغاز محرم الحرام و ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع)، از حماسه حضور چشمگیر مردم انقلابی که به ندای رهبر لبیک گفته و در انتخابات دومین دور از انتخابات ریاست جمهوری حماسه آفریدند، تشکر و قدردانی کرد.

او به نمایندگی از دیگر اعضای شورای شهر شیراز ضمن تبریک به جناب آقای مسعود پزشکیان، منتخب ملت بزرگ ایران و آرزوی موفقیت روزافزون برای ایشان در مسیر خدمتگزاری به مردم عنوان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر شیراز برای همکاری و تعامل با دولت چهاردهم آمادگی خود را برای پیشبرد اهداف دولت جدید و خدمتگراری به مردم اعلام می‌دارد. 

رئیس پارلمان شهری شیراز اظهار امیدواری کرد: با آغاز دولت چهاردهم فصل جدیدی از تعامل و همدلی در کشور برای ساختن ایرانی قوی و آباد آغاز شود و بیش از پیش شاهد پیشرفت، آبادانی کشور و عزت و اعتلای ایران اسلامی باشیم.

در ادامه یکصد و شصتمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز ۱۱ دستور کار توسط ۱۳ عضو شورا در قالب ۵ لایحه دوفوریتی، ۳ نامه فرمانداری، ۱ لایحه یک فوریتی، و ۱ طرح کمیسیون به بحث و تبادل نظر گذاشته شد و در نهایت ۳ مصوبه به تصویب رسید.

در این جلسه ابتدا طرح دوفوریتی جمعی از اعضای محترم شورا، در خصوص حمایت از همیاران ترافیک هیأت‌های مذهبی شیراز با حضور اعضای شورا بررسی و به تصویب رسید.

 بر اساس ماده واحده این طرح، معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری شیراز مکلف است با رعایت آیین نامه مالی و معاملات شهرداری، ضمن خرید از محل ردیف اعتباری ۳۰۲۱۲۰۱ بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری، به ازای هر هیأت مذهبی واقع در شهر شیراز که اسناد هیأت به تأیید شورای هیأت مذهبی استان رسیده برای اقلام به شرح پنج عدد جلیقه (کاور) ایمنی زرد رنگ ۴ خط شبرنگ فسفری، دو عدد تابلو ایست دستی چراغ دار، دو عدد باتوم دستی چراغ دار (LED) تهیه و تحویل نماینده رسمی ایشان نماید.

 در ادامه طرح دوفوریتی جمعی از اعضای محترم شورا، درخصوص دو اساسنامه «اساسنامه سازمان فرهنگی» و «اساسنامه مؤسسه فرهنگی شهرداری» با حضور ۱۳ نفر اعضای شورا بررسی و به تصویب رسید.

 بر اساس ماده واحده این طرح دو اساسنامه «اساسنامه سازمان فرهنگی» و «اساسنامه مؤسسه فرهنگی شهرداری» ممهور به مهر شورا به تصویب رسید.

 در ادامه این جلسه لایحه دوفوریتی شهرداری شیراز، درخصوص پرداخت کمک هزینه رفاهی کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی شهرداری شیراز بررسی و به تصویب رسید.

 بر اساس ماده واحده این طرح به شهرداری شیراز اجازه داده می‌شود برابر مجوز شماره ص ۱۴۰۳‏/۴۰۸۳‏/۴۲‏/۵۶ مورخ ۰۵‏/۰۲‏/۱۴۰۳ دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری فارس در صورت وجود منابع مالی و امکان تخصیص اعتبار نسبت به پرداخت مبلغ ۲۵ میلیون ریال (معادل دومیلیون و پانصد هزار تومان) به صورت ماهیانه به عنوان کمک هزینه رفاهی به کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی از ردیف اعتباری سایر کمک‌های رفاهی با شماره ۱۶۰۲۹۰ از بودجه سال ۱۴۰۳ از ابتدای سال جاری تا ۳۰/۱۰/۱۴۰۳ اقدام کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار