فرمانده انتظامی کردستان از کشف چند انبار احتکار کالای اساسی و محموله‌ روغن در سقز و سروآباد خبر داد.

 سردار علی آزادی گفت: ماموران انتظامی شهرستان سقز با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی و کشف انباری شامل مقادیر قابل توجهی برنج و روغن نباتی خوراکی احتکار شده در سقز شدند.

فرمانده انتظامی کردستان گفت: ماموران انتظامی با همراهی و همکاری اداره صنعت ومعدن و تجارت شهرستان پس از هماهنگی با مراجع قضائی در بازرسی از انبار مورد نظر بیش از ۹۰ تن برنج و ۳۲ تن روغن نباتی خوراکی احتکار شده کشف کردند که کارشناسان ارزش این مقدار کالا را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

او می گوید: پلیس با تمام توان با سوداگران اقتصادی مبارزه می‌کند و در این عملیات یک متهم دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قانونی قرار گرفت.

کشف 2 انبار احتکار روغن خوراکی در سروآباد

فرمانده انتظامی شهرستان سروآباد گفت: در تداوم تشدید مبازره با احتکار کنندگان اقلام مورد نیاز شهروندان و به دنبال رصد‌های صورت گرفته مبنی بر احتکار و دپوی روغن خوراکی در ۲ انبار در حوزه شهرستان سروآباد، موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

سرهنگ طیب محمدی گفت: مأموران این فرماندهی موفق شدند طی انجام مأموریتی تعداد ۲۵۰ حلب روغن خوراکی ۵ کیلویی جامد را در هر دو انبار کشف نمایند.

او  با اشاره به کشف بیش از یک تن روغن خوراکی احتکار شده در این مأموریت گفت:در بررسی کارشناسان، ارزش تقریبی روغن‌های احتکار شده، دو میلیارد ریال برآورد شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.