سرپرست فرمانداری ایذه گفت: مشکلات بیمارستان شهدای ایذه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد به زودی آن‌ها برطرف شوند.

نبوتی گفت: عدم کارکرد مناسب دستگاه چیلر خنک کننده بیمارستان و گرم بودن اتاق بستری بیماران وجود داشت که مقررشد حداکثر به مدت یک هفته مشکل سرمایشی کل بخش‌ها بطور کامل برطرف شود.

او می‌گوید: صندلی همراه بیمار در بخش اطفال و نشستن مادران روی زمین یا تکیه دادن به تخت کوچک کودکان نبوده که مقرر شد در اسرع وقت صندلی‌های مبلی از ساختمان نظام پزشکی که متعلق به شبکه هستند به این بخش منتقل شوند.

سرپرست فرمانداری ایذه گفت: کمبود منشی در بخش اورژانس جهت واردکردن نسخه بیمار به سیستم که متاسفانه چند روزی است در شیفت عصر کلیه دارو‌های مورد نیاز بیماران به نرخ آزاد حساب می‌شوند.

به گفته او مقررشد بدون فوت وقت از سایر قسمت‌ها منشی مورد نیاز تامین و از این اجحاف در حق بیمار جلوگیری شود.

این مقام مسئول گفت:  کمبود پزشک در درمانگاه بیمارستان سبب معطلی بسیار زیاد بیمار و ویزیت حدود ۲۵۰ بیمار در طول شیفت توسط یک پزشک بود که یک پزشک به شیفت عصر تاشب که مراجعه زیاد است اضافه شد.

عدم انجام آزمایش‌های هورمونی در آزمایشگاه بیمارستان و ارجاع بیمار به آزمایشگاه‌های بخش خصوصی وجود داشت که حداکثر ظرف یک ماه با تهیه تجهیزات و کیت‌های آزمایشی مورد نیاز آزمایش‌های هورمونی در بیمارستان برای بیماران انجام شود.

عدم انجام مامو گرافی در بیمارستان و ارجاع بیمار به بخش خصوصی که مقرر گردیدحداکثر ظرف دو هفته دستگاه ماموگرافی دولتی که در کلینیک شهدا بلا استفاده مانده به بیمارستان انتقال و راه اندازی شده و از ارجاع بیماران مربوطه به بخش خصوصی خوداری شود.

به گفته او تعدادی از پزشکان که نیروی استخدامی شبکه بهداشت و درمان ایذه هستند بصورت نامنظم در بیمارستان یا کلینک حاضر می‌شوند و بعضا در وقت موظف خود در بخش خصوصی فعالیت می‌کنند که مدیریت نسبت به راه اندازی دستگاه هوشمند ثبت حضور و غیاب (الکترونیک) پزشکان اقدام و با افراد خاطی برابر قانون رفتار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.