مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از آزادی تعداد ۲۴ محکوم مالی جرائم غیر عمد از ابتدای امسال تا کنون خبر داد.

سید مسعود عظیمی گفت: به همت ستاد دیه استان یزد و با مشارکت خیرین و نیکوکاران استان بدهی این مددجویان مبلغ ۱۸۱ میلیارد و ۶۵۹ میلیون ریال بود که مبلغ ۱۶۶ میلیارد و ۱۸۳ میلیون ریال از سوی اعضاء کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان از شکات گذشت رضایت مندانه اخذ شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد گفت: مابقی این مبلغ از منابع این ستاد شامل کمک‌های خیرین و نیکوکاران نوعدوست و تسهیلات بانک‌های عامل مبلغ ۱۵میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریال به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این ۲۴ نفر و بازگشت آن‌ها به آغوش گرم خانواده فراهم شد.

او با تشریح نوع محکومیت این مددجویان گفت: از این تعداد آزاد شده تعداد ۱۶ مددجو مربوط به محکومین مالی، تعداد ۴ مددجو محکوم نفقه، تعداد ۴ مددجو محکوم پرداخت مهریه بودند.

این مقام مسئول ضمن تقدیر از زحمات بی وقفه کارکنان و اعضاء کمیته صلح و سازش این ستاد گفت: از این تعداد آزادی تعداد ۳ مددجو با انجام مشاوره و اصلاح ذات البین از سوی مددکاران این ستاد و تعداد ۲۱ مددجو با پرداخت از منابع، شامل کمک‌های خیرین و نیکوکاران نوع دوست و تسهیلات بانک‌های عامل از زندان آزاد شدند که از این تعداد ۲ مددجو زن و ۲۲ مددجو مرد بودند.

این مقام مسئول در پایان گفت: ستاد دیه یک موسسه خیریه غیر تجاری و غیر انتفاعی است که تنها در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مالی فعالیت می‌نماید و نیکوکاران و خیرین می‌توانند کمک‌های خود را برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به حساب‌های ستاد دیه استان یزد به شماره کارت مجازی ۳۲۳۱-۰۰۰۰-۶۰۷۰-۶۲۷۷ و شماره حساب ۰۱۰۸۸۸۸۸۸۸۰۰۲ بانک ملی، ۶۶۶۶۶۶ پست بانک و یا با شماره گیری کد دستوری #۱۱۳۳۶۶۵۵ کمک‌های خود را به حساب ستاد دیه استان یزد واریز نمایند.

عظیمی گفت: شماره تلفن ۳۶۲۹۸۲۰۰ روابط عمومی ستاد دیه استان یزد پاسخگوی سوالات عموم خیران و مردم نیکوکار پیش‌بینی شده است که می‌توانند اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار