برگزاری هزار و ۲۰۰ برنامه به مناسبت سوم خرداد در گلستان

فرمانده سپاه نینوا گفت:هزار و ۲۰۰ برنامه به مناسبت سوم خرداد در سراسر استان برگزار می شود.

سردار ملک شاهکوهی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد و سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت:با گذشت ۱۹ ماه از شروع جنگ تحمیلی با عملیات‌های ثامن الائمه، طریق القدس، بیت المقدس و فتح المبین بخش قابل توجهی از خاک ما آزاد شد و معادلات جنگ را به نفع ما تغییر داد.

سردار ملک شاهکویی در مورد برگزاری برنامه هایی به مناسبت سوم خزداد گفت: در این ایام ۴۰ برنامه شاخص و هزار و ۲۰۰ برنامه عمومی در سطح شهرستان‌ها، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات استان برگزار می‌شود.

او گفت:رزمایش دریایی گردان‌های بسیج برای نخستین بار با مشارکت ۱۷۵ فروند در ۴ ناوگروه دریایی در ایام آزادسازی خرمشهر در سواحل گمیشان و بندرترکمن برگزار شد.

سردار ملک شاهکوهی گفت: افتتاح طرح های محرومیت زدایی، راه اندازی بیمارستان و کلینیک صحرایی، تجلیل از ایثارگران و آزادگان، برگزاری میز خدمت و شیفت ایثار از مهم‌ترین برنامه‌های ما در سوم خرداد خواهد بود.

فرمانده سپاه نینوا در مورد سرود سلام فرمانده گفت: ۲۰۰ گروه سرود خیابانی در سراسر استان سرود حماسی "سلام فرمانده " را به مناسبت سوم خرداد اجرا خواهند کرد تا مهد چهار هزار شهید دوران دفاع مقدس(استان گلستان) رنگ و بوی امام زمان (عج) بگیرد.

سردار ملک گفت: با انعقاد تفاهم نامه با آبفای استان طرح آبرسانی به ۴۰۰ روستا منعقد شده است تا در طرح های آبرسانی امسال سپاه نینوا ۴۰۰ هزار نفر از روستاییان استان دارای آب شرب شوند.

سردار ملک شاهکویی گفت: سپاه نینوا امسال طی تفاهم نامه ای با کمیته امداد امام خمینی (ره) و طی سه مرحله ۹۰۰ خانه برای مددجویان کمیته امداد خواهد ساخت که کار طرح ۳۰۰ خانه در مرحله اول آغاز شده است.

او گفت:با دستور صریح فرمانده کل سپاه، مبلغ قابل توجهی برای تکمیل طرح مرکز جراحی امام جعفر صادق (ع) سپاه نینوا در گرگان و درمانگاه شهید مدنی گنبدکاووس تخصیص یافت تا هرچه سریع تر طرح را به اتمام برسانیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.