دستیار ویژه و قائم مقام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در امور جامعه هدف، عدالت خواهی و عدالت محوری را یکی از ماموریت‌های مهم بنیاد شهید اعلام کرد.

کامیار ثقفی از بنیاد شهید به عنوان یک نهاد انقلابی یاد کرد و گفت : اگرچه جابجایی دولت‌ها باعث شده حرکت بنیاد شهید در این سال‌ها نوساناتی داشته باشد، اما حرکت این نهاد همیشه رو به جلو بوده است.

به گفته دستیار ویژه و قائم مقام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بنیاد شهید یک اداره یا دستگاه نیست بلکه یک نهاد انقلابی است، سمت و سوی حرکت و سیاست‌های این نهاد همواره در راستای منویات مقام معظم رهبری بوده است.

 مقام معظم رهبری در منویات خود همواره بر لزوم شکل گیری تمدن نوین اسلامی تاکید داشته اند، خانواده شهدا و ایثارگران از ستون‌های این تمدن نوین اسلامی و در خط مقدم آن قرار دارند و اگر امروز با وجود فشار تحریم، جنگ، ترور و جاسوسی از سوی دشمن ریشه‌های انقلاب هر روز محکم ر از دیروز می‌شود، دلیل آن شهدا و ایثارگران هستند.

در همین راستا یکی از اولویت‌های اساسی بنیاد شهید حفظ کرامت و جایگاه جامعه ایثارگران و خانواده شهدا است که البته در این زمینه هنوز به نقطه آرمانی نرسیده ایم.

گاهی شاهد آن هستیم که عدالت بین خانواده شهدا و جامعه ایثاگران آنطور که باید برقرار نیست و بنیاد شهید این عدالت محوری را به عنوان یکی از ماموریت‌های اصلی خود قرار داده است.

مردمی کردن کار در بنیاد شهید یکی دیگر از اولویت‌های این نهاد است راه موفقیت همین است که کار به دست جامعه ایثارگران اداره شود که ساز و کار آن مشخص شود.

از مسیر همین تحول است که می‌توان به عدالت محوری و شرایط بهتر رسید .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.