رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی گفت: بهره برداری از بیمارستان خمین و تقاطع غیر همسطح جاده خمین - اراک پیگیری می‌شود.

نوربخش عسگری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی در حاشیه سفر به شهرستان خمین و بازدید از پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و فرهنگی مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

۲۵ طرح فرهنگی، ورزشی، آب و فاضلاب، کشاورزی، حمل و نقل نیمه کاره و شماری واحد تولیدی در سفر به این شهرستان مورد بازدید قرار گرفت و توافقاتی به منظور تخصیص اعتبار انجام شد و انتظار می‌رود طرح‌های راکد این شهرستان فعال شوند.

تکمیل و بهره برداری از بیمارستان ۱۴۴ تختخوابی و تقاطع غیر همسطح جاده خمین - اراک به عنوان طرح‌های شاخص این شهرستان در سفر رئیس جمهور به استان پیگیری و اعتبارات لازم جذب می‌شود.

مجتمع ورزشی کارگران در خمین سال‌ها بدون استفاده رها شده و در بازدید‌های انجام شده و تصمیماتی پس از مذاکره با وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به منظور تسهیل در رفع مشکلات این مجتمع گرفته شد.

استخر سرپوشیده خمین نیز در اولویت طرح‌های ورزشی این شهرستان است و انتظار می‌رود در اسرع وقت در اختیار شهروندان قرار گیرد؛ تنها مرکز تحقیقات لوبیای کشور در خمین فعال است و بخشی از مشکلات این مرکز با هماهنگی دستگاه ملی پیگیری می‌شود.

با توجه به احداث کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خمین در منطقه پرجمعیت این شهرستان، پیش بینی می‌شود این مرکز فرهنگی تا دهه فجر سال جاری بهره‌برداری شود.

حرکت خوبی با مشارکت بخش خصوصی به منظور توسعه زادگاه امام راحل آغاز شده که با تامین زیرساخت‌ها انتظار می‌رود اشتغال و تولید ثروت در این خطه افزایش پیدا کند و مشکلات سرمایه گذاران در این حوزه بررسی و پیگیری می‌شود.

کمانکش فرماندار خمین هم گفت: طرح‌های نیمه کاره این شهرستان مورد بازدید قرار گرفت و مشکلات و میزان اعتبارات مورد نیاز نیز فهرست‌بندی شد؛ رفع موانع محور خمین-شازند توسط فرمانداری شهرستان و اعتبارات مورد نیاز از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان پیگیری می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.