رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: واژگونی خودروی سواری پژو ۲۰۶ در جاده نیروگاه بامداد امروز باعث فوت دو سرنشین ۳۰ ساله شد.

محمد هادی قانع گفت: بامداد امروز پنج خرداد ماه در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر تصادف شدید خودروی پژو ۲۰۶ در خیابان نیروگاه ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز بی درنگ ایستگاه ۱۳ و تیم امداد و نجات را به محل حادثه اعزام کرد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: در این حادثه یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ پس از برخورد با موانع حاشیه خیابان کاملا واژگون شد.

او گفت: شدت این حادثه به حدی بود که اتاقک خودرو کاملا متلاشی و دو سرنشین آن در خودرو گرفتار شدند.

قانع گفت: نیرو‌های آتش نشانی پس از قطع جریان برق و قرار دادن علائم هشدار دهنده در مسیر، محل حادثه را ایمن سازی کردند.

او گفت: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص نجات، راننده و سرنشین خودرو سواری (دو نفر مرد ۳۰ ساله) را از داخل اتاقک متلاشی شده خودرو سواری خارج کرده و آن‌ها را برای انجام معاینات پزشکی و انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: متاسفانه پس از انجام معاینات پزشکی از سوی امدادگران اورژانس مشخص شد هر دو سرنشین خودرو سواری به علت شدت جراحات وارده و در همان لحظات اولیه جان باخته اند.

نیرو‌های عملیات در پایان، وسیله نقلیه را به حاشیه امن جاده منتقل کردند و محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار