رئیس سامانه ۱۳۷ شهرداری کرمانشاه گفت: در طی دو ماه گذشته، بیش از ۳ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری برقرار شده است.

مهندس نسا هاشمی گفت: از ابتدای فروردین ماه سال جاری تا یکم خردادماه (دوماه) تعداد ۳ هزار و ۷۹ تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۳۷ برقرار شده است.

 از این تعداد تماس، ۲ هزار و ۳۸۷ مورد منجر به پیگیری شده است. منطقه پنج شهرداری کرمانشاه با ۵۶۸ مورد و منطقه هشت با ۱۷۱ مورد به ترتیب بیشترین و کمترین درخواست‌های ثبت شده را داشته اند.

حوزه خدمات شهری با یک هزار و ۱۵۷ مورد بیشترین و اتوبوسرانی با یک مورد کمترین درخواست‌های پیگیری را داشته اند.

حوزه‌های فنی و عمران و فضای سبز در جایگاه دوم و سوم پیگیری قرار دارند. شن ریزی و ترمیم آسفالت، نظافت، آسفالت، جمع آوری زباله، رفع سد معبر اصناف و دستفروشان، سم پاشی، آبیاری و ترمیم کاشت درختان، جمع آوری نخاله، استقرار سطل زباله و تعمیر و نصب پل ورودی کوچه ها، بیشترین درخواست‌های ثبت شده بوده است.

منطقه پنج با ۴۰۸ مورد بیشترین پیگیری درخواست‌های مردمی را داشته است. منطقه هشت با ۱۲۷ مورد، کمترین پیگیری را داشته است.

در طی این مدت بیش از ۳۰۰ تماس مربوط به دیگر ارگان‌ها ثبت شده است. پیگیری این درخواست با دیگر نهاد‌های خدمات رسان همچون آبفا، برق و... است که در راستای حل مشکلات شهروندان، درخواست‌های آنان به این نهاد‌ها ارجاع شده است.

همکاران ما در مرکز ۱۳۷ بصورت شبانه روز آماده پاسخگویی به شهروندان هستند و مردم عزیز کرمانشاه می‌توانند طی تماس با ۱۳۷، مشکلات حوزه شهری را برای پیگیری به این مرکز اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.