امام جمعه آبادان ایجاد حاشیه و تخریب اموال عمومی در عزاداری دیشب برای قربانیان متروپل آبادان را از سوی کسانی دانست که علیه نظام فعالیت می کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین غبیشاوی در خطبه های امروز نماز جمعه با بیان اینکه پیام تسلیت مقام معظم رهبری مایه تسلی خاطر بازماندگان حادثه شد و گفت: گلایه‌های خانواده‌های داغدار حادثه متروپل آبادان به حق است، اما آن‌ها نیز راضی نیستند که حاشیه‌هایی درست شود و عده‌ای از آب گل‌آلود ماهی بگیرند، شهر ما این روز‌ها بیش از هر زمان دیگری به آرامش و همدلی نیاز دارد.

او در واکنش به انتشار اخبار و شایعه های بی اساس و همچنین تخریب اموال عمومی در هنگام عزاداری شهروندان به یاد قربانیان حادثه متروپل گفت : برخی هستند که برای مردم آبادان دل نمی‌سوزانند و پول می‌گیرند که علیه نظام و مردم تبلیغ منفی کنند.

دیشب و همزمان با عزاداری دسته جمعی شهروندان آبادان در سوگ از دست رفتگان این حادثه برخی اقدام به تخریب اموال عمومی مانند شکستن شیشه ساختمان های شهرداری و شورای شهر آبادان کردند.

این مسئول گفت : همانگونه مقام معظم رهبری مجازات عبرت آموز برای آنان وظیفه اصلی همه مسئولان  دانست، باید طبق قانون مجازات اسلامی با افراد متخلف برخورد شود و جایی برای مسامحه با این افراد گذاشته نشود.

خطیب جمعه آبادان ،  صدور مجوز برای چنین سازه‌ای را معلول خطا‌های اداری و فساد دانست و گفت: در برخی ادارات شهر عناصر مفسدی وجود دارد و اگر در مجموعه شهرداری و امثال آن ، گرفتن رشوه‌ها نباشد چنین مجوز‌هایی داده نمی‌شود که به این فاجعه ختم شود.

او از مردم آبادان و خرمشهر و شهر‌های مجاور که به امدادگران کمک می‌کنند قدردانی کرد و از مردم خواست از تجمع در محل حادثه خودداری کنند تا کار با سرعت پیش رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.