مسکویی:

ورزشکاران فارس در خدمت به مناطق محروم مشارکت می‌کنند

مسئول بسیج ورزشکاران فارس گفت: محرومیت زدایی از اهداف اصلی شورای اندیشه ورز این نهاد است و ورزشکاران فارس در خدمت به مناطق محروم مشارکت می‌کنند

شکرالله مسکویی در حاشیه نخستین نشست تبیین اهداف شورای اندیشه ورز و خوشفکر بسیج ورزشکاران استان فارس گفت: توجه به ورزش همگانی و قهرمانی و ترویج فرهنگ اسلامی در ورزش با استفاده از ورزشکاران در جهت خدمت رسانی به مناطق محروم از برنامه‌های این شوراست.

مسئول بسیج ورزشکاران فارس گفت: در راستای نقش موثر بسیج ورزشکاران در طرح اعتلای نقش راه علمی بسیج در حوزه ورزش و بیانیه گام دوم انقلاب می‌کوشیم اهداف مورد نظر را پیاده کنیم.

او گفت: هم افزایی و پیش برندگی بسیج با متولیان ورزش استان، رصد پیگیری امورات شورای کانون‌های بسیج ورزشکاران در شهرستان‌ها و همدلی با هیأت‌های ورزشی استان، ترسیم نقش راه برنامه‌های اجرایی در حوزه ورزش از دیگر اهداف است.

مسکویی گفت: بسیج ورزشکاران این آمادگی را دارد که با مجموعه ورزش استان دست در دست هم داده تا شاهد رشد و توسعه بیشتر ورزش باشیم و با نظارت مردمی از مدیران ورزشی در راستای تحقق دولت اسلامی و با کمک صاحب نظران خوش فکر و ارایه پیشنهادات سازنده نگذاریم افراد برای رسیدن به خواسته‌ها و منفعت شخصی وارد ورزش شوند.

او گفت: متولیان ورزش باید ظرفیت بزرگ بسیج در واگذاری مسئولیت‌ها در نظر بگیرند و انتظار است که افراد متعهد و متخصص در مسئولیت‌های ورزشی به کار گرفته شوند.

مسئول بسیج ورزشکاران استان فارس گفت: همچنین در نظر داریم یک گروه اندیشه ورز ورزش را در سطح استان راه اندازی کنیم تا ورزش دیگر شهرستان‌ها هم پیشرفت کند و در بحث پیشگیری کمک شود تا به درمان کمتری نیاز داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار