ترکیه در تهیه مسکن برای ایتام در افغانستان همکاری می‌کند

طالبان گفتند نمایندگان بنیاد کمک‌های بشری ترکیه ضمن وعده اعمار کمپلکس(تهیه مسکن) برای ایتام، از ادامه همکاری‌هایشان در بخش‌های آموزشی خبر دادند.

نمایندگان بنیاد کمک‌های بشری ترکیه (IHH) در دیدار با مولوی عبدالسلام حنفی، معاون رئیس الوزرا وعده سپردند که برای ایتام و کودکان بی‌سرپرست افغانستان کمپلکس معیاری (مجموعه‌ و محل نگهداری ایتام) همکاری می‌کنند.

انعام‌الله سمنگانی، معاون سخنگوی طالبان می‌گوید که در این دیدار، نمایندگان بنیاد کمک‌های بشری ضمن وعده اعمار کمپلکس برای ایتام، از ادامه همکاری‌هایشان در بخش‌های آموزشی، فراهم‌سازی بورسیه‌های تحصیلی به دانشجویان افغانستانی و کمک برای رشد سکتور زراعت افغانستان نیز خبر دادند.

عبدالسلام حنفی، معاون رئیس الوزرا ضمن قدردانی از همکاری‌های بنیاد کمک‌های بشری ترکیه در  عرصه‌های مختلف به ویژه کمک‌های بشردوستانه این نهاد با مردم افغانستان، اطمینان داد که طالبان سهولت‌های لازم را برای دوام فعالیت‌ها و همکاری‌های نهادهای مدد رسان فراهم می‌سازد.

گفتنی است که بنیاد کمک‌های بشری ترکیه پیش از این چندین بسته از کمک‌های بشری را به افغانستان انتقال و در اختیار ادارات دولتی و  خانواده‌های نیازمند قرار داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.