مشاور وزیر اقتصاد گفت: اهداف سطح یک مربوط به فراگیری کارتخوان‌های هوشمند و ثبت تراکنش‌های فروش نان به صورت هوشمند تا حد خوبی محقق شده است.

آقای محمد جلال مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در ارتباط تلفنی با خبر نیمروزی به سوالات زیر پاسخ داد.

چه تعداد از نانوایی‌های استان زنجان برای طرح یارانه نان تجهیز شده اند؟

مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی: از ۴ روز قبل، حدودا ۴۵ درصد از نانوایی‌های قزوین به این زیرساخت‌ مجهز شدند و ۱۴۰۰ نانوایی هم باید طی روز‌های آینده تجهیز و آماده شوند.  

آیا تا امروز اهداف این طرح با توجه به اجرا شدن آن در استان زنجان، محقق شده است؟

مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی: اهداف سطح یک مربوط به فراگیری کارتخوان‌های هوشمند و ثبت تراکنش‌های فروش نان به صورت هوشمند تا حد خوبی محقق شده و ۸۰ درصد از نانوایی‌های استان زنجان تاکنون تجهیز شده اند. فاز دوم این طرح یعنی اختصاص یارانه آرد به صورت هوشمند به نانوایی‌ها بعد از آغاز اجرا و طی روز‌های آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

با اجرای این طرح تکلیف ارسال نان از سوی برخی از نانوایی‌ها به سایر استان‌ها چه می‌شود؟

مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی: در این طرح تمام واحد‌های تولید نان که تحت عنوان خبازی شناخته می‌شوند و آرد را به قیمت‌های ۶۶۵ یا ۹۰۰ تومان دریافت می‌کنند (نوع ۱ و ۲ نانوایی ها)، مشمول این طرح هستند و فعلا در فروش آن‌ها هیچ تغییر خاصی ایجاد نمی‌شود. صرفا عملیات فروش خود را مبتنی بر زیرساخت کارتخوان‌های هوشمند، ثبت می‌کنند. در واقع، توزیع نان در همان منطقه یا سایر استان‌ها فعلا تفاوتی ندارد.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
تو حرف زدن و طرح دادن سر آمد دنیا هستید ولی تو عمل همه را بیچاره و بدبخت کردید هر روز صبح از ساعت 6 تو صف نون هستیم که با این قیمت و کیفیت خدا به داد مردم برسه
آخرین اخبار