در راستای اجرای طرح دستیار فناوری، تفاهم نامه پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری با دانشگاه پیام نور استان به امضا رسید.

علیرضا آبرودرئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری گفت: در این طرح، دانشجویان مقاطع کارشناسی (پس از پایان نیم سال ششم)، کارشناسی‌ارشد (پس از پایان نیم سال دوم)، دکتری تخصصی (پس از پایان نیم سال چهارم) می‌تواند در قالب کارآموزی در شرکت‌های دانش بنیان و فناور شرکت کنند.

دانشجویان می‌توانند به مدت ۵۰ ساعت در هر ماه و در بازه زمانی ۶ ماهه در این طرح حضور یابند.

یکی از برنامه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اجرای طرح دستیار فناوری است؛ بهبود توانمندی دانشجویان در حوزه مهارت‌های مرتبط با کسب و کار و توسعه فردی برای شکل گیری دانشگاه جامعه محور، پاسخگو و کارآفرین از اهداف این طرح است.

دانشجویان علاوه بر حضور در زیست بوم فناوری، شرکت در دوره‌های مهارت افزایی و کسب تجربه مربوط، از مزایای این طرح از جمله حمایت مالی (کمک هزینه ده میلیون ریال، برای دانشجویان کارشناسی، بیست میلیون ریال برای دانشجویان کارشناسی‌ارشد و سی میلیون ریال برای دانشجویان دکتری تخصصی به‌طور ماهانه) و همچنین دریافت گواهی پایان طرح، بهره‌مند شوند.


بیشتر بخوانید


دانشجویان برای ثبت نام در این طرح تا ۲۰ خرداد ماه فرصت دارند تا به سامانه دستیار فناوری به آدرس www.parkinteran.ir مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار