رییس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری گفت: مرکز رشد تخصصی بادام یا کشاورزی در شهرستان سامان به‌زودی تشکیل و راه‌اندازی می‌شود.

آقای پیرعلی در نشست برنامه‌ریزی به‌منظور ایجاد مرکز رشد فناوری و خانه خلاق سامان گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در حوزه گردشگری و باغات، راه‌اندازی مرکز رشد و نوآوری با محوریت تخصصی بادام یا کشاورزی در این شهرستان مورد توجه است.

راه اندازی مرکز رشد تخصصی بادام یا کشاورزی، در راستای توجه به نام‌گذاری سال‌‍ از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌نام "تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین" انجام خواهد شد.

پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری به‌منظور تحقق سریع‌تر اهداف شعار سال‌، ظرفیت‌سازی برای شهرستان‌های دارای زیرساخت مناسب را در دستور کار قرار داده است و به‌همین منظور حمایت از دانش‌آموختگان، خلاقان و نوآوران شهرستان‌ها در راستای کارآفرینی و تشکیل شرکت‌های دانش‌بنیان اولویت دارد.

الزام‌های لازم به‌منظور بسترسازی برای کارآفرینی در شهرستان سامان به فرمانداری و مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط در این شهرستان اعلام شده است.


بیشتر بخوانید


بهره‌مندی از فناوری‌های نوین و پیشرفته با هدف تسریع در روند توسعه بخش کشاورزی و باغات شهرستان سامان در دستور کار قرار دارد.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار