رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: برای اولین بار در طول همه گیری کووید۱۹ تعداد بستری بیماری کرونا در استان اردبیل به صفر رسید.

علی محمدیان اردی با بیان اینکه خوشبختانه وضعیت بیماری کرونا در استان اردبیل با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و آمار بهبودی این بیماری رشد قابل توجهی داشته است، گفت: برای اولین بار در طول همه گیری کووید ۱۹، تعداد بستری بیماری کرونا به صفر رسید و هیچ بیمار بستری کرونا در استان نداریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل می گوید: براساس آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان‌های سرعین، اصلاندوز، بیله سوار، کوثر، نیر و نمین در وضعیت زرد و شهرستان‌های اردبیل، خلخال، پارس آباد، گرمی و مشگین‌شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

او از مردم استان خواست تا با مراجعه به مراکز تزریق واکسن کرونا نسبت به دریافت دوز یادآور اقدام کنند و می گوید: کاهش آمار و تغییر وضعیت کرونایی در شهرستان‌ها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و واکسیناسیون طی چند هفته اخیر اتفاق افتاده است و امیدواریم که این روند ادامه داشته باشد.

محمدیان اردی با تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط همه مردم و پرهیز از عادی‌انگاری درباره کرونا گفت: در شرایط فعلی اهمیت تزریق به‌موقع واکسن کرونا بیش از پیش احساس می‌شود تا گرفتار ویروس نشویم در این راستا توصیه می‌شود افرادی که مسافرت خارج از کشور دارند حتماً در ورود به کشور مورد معاینه و آزمایشات پزشکی قرار گیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.