دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: زحمات ورزشکاران را با افزایش پاداش‌ها جبران می‌کنیم.

کیکاووس سعیدی درباره افزایش پاداش‌ها گفت: بازی‌های آسیایی هانگژو به تعویق افتاده و برای اینکه ورزشکاران تشویق شوند، هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک  به جمع بندی رسید که با افزایش پاداش‌ها زحمات کاروان ورزشی  در  مسابقات کشور‌های اسلامی در قونیه را  جبران کند. همچنین پاداش پای سکوی بانوان  ۲۰ درصد افزایش  یافته است.   

با توجه به تعویق بازی‌های آسیایی هانگژو قرار است ورزشکاران به مسابقات کشور‌های اسلامی در قونیه اعزام شوند به همین علت هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک قصد دارد پاداش ورزشکاران را افزایش بدهد تا  زحمات ورزشکاران را جبران کند.

۵۰ درصد بودجه فدراسیون ها را افزایش دادیم 

 پرداخت ۷ درصدی در دستور کار کمیته ملی المپیک  قرار دارد و قصد داریم آن را به سقف ۵۰ درصد برسانیم. ما در هیئت اجرایی پرداخت ۸۶ میلیارد تومان را برای فدراسیون‌ها مصوب کردیم که ۷۶ میلیارد تومان تخصیص مستقیم خواهد بود و مابقی تخصیص میدانی و بازدید صحنه‌ای است که با تصویب هیئت اجرایی صورت می‌گیرد. به طور میانگین ۵۰ درصد بودجه فدراسیون‌ها را افزایش دادیم و سعی کردیم اولویت  تخصیص  بودجه ما توجه و تقویت منابع مالی فدراسیون‌ها باشد.

کمیته ملی المپیک بودجه فدراسیون‌های ورزشی را افزایش داده تا  ورزشکاران برای حضور قدرتمندانه در مسابقات کشور‌های اسلامی در قونیه آماده شوند.  

یک میلیارد تومان به تیم ملی امید پرداخت کردیم 

 به طور حتم حمایت لازم از تیم ملی امید را داریم و فدراسیون فوتبال در تعامل با کمیته  ملی المپیک و وزارت ورزش بوده است. ۲ مرحله پرداخت ۵۰۰ میلیونی را پیش‌بینی کردیم که تاکنون انجام شده تا مهدوی کیا و کادر فنی از این بابت دغدغه‌ای نداشته باشند. البسه مورد نیاز و تدارکات تیم هم تهیه شده و پرداخت هم داشته‌ایم. ما یک میلیارد تومان کمک به فوتبال داشتیم.

تیم ملی امید  چند روز پیش ۲ بازی تدارکاتی با تیم عراق برگزار   کرد که  ماحصل آن یک برد و یک  شکست بود و بعد از آن کاروان ایران راهی ازبکستان شد تا در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کند.  

اساسنامه کمیته ملی المپیک اصلاح می شود  

اساسنامه در حال ویرایش و اصلاح است تا به کمیته بین‌المللی المپیک ارسال شود.

کمیته بین المللی المپیک خواستار اصلاح اساسنامه شده است به همین علت کمیته ملی المپیک کشورمان تغییراتی در اساسنامه داده تا مورد تایید قرار بگیرد.  


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار