مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: روزانه بیش ‏از ۵۰۰ دستگاه کامیون ترانزیتی و ترانشیپی عبوری در پایانه مرزی باشماق مریوان کنترل و پایش الکترونیکی می شود.

 جهانبخش ‏نوکانی گفت: در راستای نظارت بر فرآیند کنترل و پایش کامیون‌ها از مرز روزانه بیش ‏از ۵۰۰ دستگاه کامیون ترانزیتی و ترانشیپی عبوری در پایانه مرزی باشماق مریوان کنترل و پایش الکترونیکی می شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: ‏اجرای طرح الکترونیکی پایش وکنترل موجودی باک کامیون‌ها، کنترل باک کامیون‌های ترانزیتی و ‏ترانشیپی با بهره مندی از سامانه فروش مرزی، اعطای معافیت ۳۰۰ لیتری مصوبه هیات ‏وزیران به کامیون‌های ایرانی خروجی از مرز، نظارت، پایش و ساماندهی نیرو‌های کنترلی ‏متصدی کنترل باک کامیون‌های ترانشیپی از اقدامات این شرکت در راستای روان سازی ‏وتسهیل صادرات در این پایانه مرزی می باشد.

او می گوید: پایانه مرزی باشماق مریوان در جهت رشد اقتصادی استان و توسعه ‏صادرات غیر نفتی و ایجاد اشتغال و رونق تولید اهمیت دارد و  تلاش و برنامه ریزی مجموعه شرکت ملی ‏پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در جهت ارائه خدمات مطلوب به رانندگان، تامین و ‏توزیع سوخت موردنیاز و پایش و کنترل عرضه سوخت در جهت جلوگیری از عرضه خارج از ‏شبکه فرآورده‌های نفتی به عنوان سرمایه ملی می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.