لزوم تامین سوخت مورد نیاز دیزل ژنراتور‌های شرکت‌ها و صنایع در اصفهان

شرکت‌های گاز و پخش فرآورده‌های نفتی استان اصفهان مکلف شدند که سوخت مورد نیاز دیزل ژنراتور‌های تولید برق در شرکت‌ها و صنایع را تامین کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری در کارگروه مدیریت تقاضا و مصرف، ادارات را هم موظف به تامین بخشی از برق مورد نیاز با فعال کردن دیزل ژنراتور‌ها دانست و گفت: بر اساس تصویب نامه هیئت وزیران برای مدیریت مصرف آب و برق، همه ادارات استان ملزم شدند که از شانزدهم خرداد مصرف برق در ساعات اداری و غیر اداری را به ترتیب ۳۰ و ۶۰ درصد کاهش دهند.

منصور شیشه فروش می‌گوید: دستگاه‌های اجرایی استان نیز موظف شدند تا در هر اداره یک مسئول برای مدیریت مصرف انرژی تعیین کنند.

بهای برق صنایعی که در ساعات پیک بار برق مصرفیشان را کنترل کنند، مشمول تخفیف می‌شوند.

به گفته او ساعت کاری اداری نیز مانند سال‌های گذشته از شانزدهم خرداد تا اطلاع بعدی تغییر می‌کند.

در تابستان پیش رو ساعات کاری تولیدکنندگان مجاز رمزارز‌ها کاهش می‌یابد و مبارزه با تولیدکنندگان غیر مجاز نیز مانند گذشته با شدت ادامه دارد.

شیشه فروش می‌گوید: به منظور رفع کمبود برق مصرفی استان، شرکت برق تسهیلات لازم برای احداث نیروگاه‌های خورشیدی را اعطا می‌کند.

به گفته او ادارات ملزم به کاهش ۲۵ درصدی مصرف آب هستند همچنین اجرای روش‌های نوین آبیاری، حذف چمن‌های غیر ضروری و آبیاری شبانه از مهمترین اقدامات شهرداری برای جلوگیری از هدررفت آب در آبیاری فضای سبز خواهد بود.

مطالعات جداسازی کامل آب مورد نیاز شهرداری برای آبیاری فضای سبز از آب شهری و استفاده از پساب‌های تصفیه شده به پایان رسیده و اجرایی خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: هم اکنون ۳۲۰ روستا با تانکر آبیاری می‌شودو شرکت آبفا ناوگان مورد نیاز برای انتقال آب در تابستان را پیش بینی کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.