مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت:در دو ماهه نخست امسال مصرف بنزین در کردستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است.

جهانبخش نوکانی گفت: در دو ماهه نخست امسال مصرف بنزین نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته که دلیل این افزایش کاهش شیوع ویروس کرونا در جامعه و افزایش مسافرت‌ها بوده است.

به گفته نوکانی  به دلیل توسعه گازکشی به روستا‌ها در کردستان در این مدت شاهد کاهش مصرف ۲۳ درصدی نفت سفید بوده ایم که در این میان  نفت گاز هم سه درصد کاهش مصرف داشته است.

او می گوید: تاکنون ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر نفت سفید به روستا‌های استان ارسال شده است.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: در همین مدت ۳۴ میلیون مکعب گاز سی ان جی مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

نوکانی گفت:  تاکنون ۴ هزار ۲۰۰ دستگاه خودرو در استان دوگانه سوز شده است.

به گفته او بیش از ۴۵ میلیون لیتر نفتگاز در استان عرضه شده و  سهمیه نفتگاز خودرو‌های نفتگاز سوز در استان بر مبنای طرح پیمای مسافت طی شده محاسبه می‌شود.

نوکانی می گوید: واحد‌های عملیاتی و بازرسی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی همه جایگاه‌های استان را به صورت نامحسوس کنترل و زمینه تامین و توزیع مناسب سوخت را در استان فراهم می‌کنند.

در حال حاضر ۲۱۱ دستگاه نفت کش برای ۸۶ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۴ جایگاه عرضه سی. ان. جی در استان به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

برچسب ها: مصرف بنزین ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.