مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین در جلسه شورای تامین مسکن استان گفت: برای تمام متقاضیانی که شرایط شان احراز بشود ظرفیت سازی انجام شده است.

سید علی هاشمی در جلسه شورای تامین مسکن  گفت: برای احداث این واحد‌ها قرار است ۳۲۸ هکتار زمین پیش بینی و واگذار شود و با استفاده از ۱۵ پیمانکار تایید صلاحیت فنی شده عملیات ساخت انجام شود که پیش بینی برای پیمانکار هر متر ۵ میلیون ۷۰۰ هزار تومان خواهد بود.

در استان ۹۹ هزار و و ۳۶۴ نفر برای مسکن اقدام ملی ثبت نام کردند که ۳۳ هزار و ۲۴۶ نفر واجد شرایط شناخته شدند و ۱۲ هزار و ۷۵۲ نفر تایید نهایی شدند.

برای ساخت این واحد‌ها ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود و متقاضیان می‌بایست در ۱۰ مرحله و هر بار حداقل ۴۰ میلیون تومان آورده داشته باشند.

هاشمی گفت: هزینه ساخت هر مترمربع از این واحد‌ها ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان که با محاسبه برخی تغییرات حدود ۵ میلیون و ۴۰۰ تومان خواهد بود که این قیمت‌ها تا پایان سال جاری است و در صورت تغییر در قیمت مصالح ساختمانی و سایر هزینه‌ها امکان افزایش و یا تعدیل دوباره قیمت‌ها نیز وجود دارد.

هزینه ساخت این واحد‌ها بدون نصب برخی تجهیزات اساسی مانند درب‌های داخل ساختمان، آسانسور، کابینت، شیرآلات، کولر، پکیج، رادیاتور، نقاشی داخلی آسانسور و انشعابات محاسبه شده و این واحد‌ها با این شرایط واگذار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار