مدیر کل صداوسیمای مرکز زنجان گفت:توجه به ورزش یکی از مهمترین اولویت‌های صداوسیمای استان زنجان است.

لطیفی  گفت: توجه به ورزش به ویژه در حوزه جوانان در برنامه ریزی‌های کلان، همواره یکی از مهمترین اولویت‌های صداوسیمای استان زنجان بوده و برنامه‌های متنوع و فاخری مانند فصل قرمز در این راستا تولید و پخش شده است.

او می گوید: ترویج و نهادینه کردن امر ورزش به خصوص ورزش‌های همگانی در کنار توجه ویژه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در این حوزه می‌تواند در سالم سازی خانواده‌ها و جامعه نقش مهمی را ایفا نماید، چون پیشگیری از انواع بیماری‌ها از طریق ورزش هزینه‌های تحمیل شده به نظام بهداشت و درمان را بشدت کاهش می‌دهد.


لطیفی گفت: صدا و سیمای استان با وجود تمامی مشکلات و تنگنا‌های موجود همواره نسبت به پوشش خبری و رسانه‌ای برنامه‌های ورزش و جوانان اهتمام ویژه‌ای داشته و این مرکز آماده گسترش تعاملات فیمابین با اداره کل ورزش و جوانان و همچنین هیئت‌های مختلف ورزشی از طریق تولید برنامه‌های مشترک و مشارکتی می‌باشد.

به گفته رئیس رسانه استانی مام بخش‌ها و دوایر دولتی باید از برنامه‌های ورزش محور حمایت و بعنوان پیشگیری از این صدمات بخشی از بودجه خود را به این موضوع اختصاص دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هم در این دیدار نقش رسانه استانی را در ترویج و گسترش فرهنگ ورزش همگانی بی بدیل دانست.

او می گوید: امید است که با یک انسجام و همدلی بیش از پیش، برنامه‌های ورزشی روز به روز تقویت شود تا بتوانیم به سمت رشد و پویایی ورزش استان زنجان و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم حرکت کنیم.

بازرگان گفت: فعال شدن ۶۰ ایستگاه ورزشی صبحگاهی و عصرگاهی همگانی و تشویق خانواده هاو بانوان مستلزم ورود و حمایت رسانه استانی است.

او می گوید: درخواست داریم که همکاری رسانه استانی بمنظور پوشش همایش پیاده روی خانوادگی ماهنشان، قیدار و زنجان تداوم داشته باشد.


در ادامه این دیدار معاونین اداره کل ورزش و جوانان ضمن بیان نظرات خود خواستار توجه بیش از پیش رسانه استانی به فرهنگ سازی نقش ورزش در کاهش گسترش بیماری‌های واگیر، تشویق به ورزش و کاهش فقر حرکتی، ورزش همگانی و قهرمانی بانوان و تشویق جوانان به فرزندآوری و کاهش بحران پیری جمعیت شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.