به‌علت عدم حضور مدیران محلی؛

نشست پیشگیری از حوادث ساختمانی فرمانداری کرمانشاه برگزار نشد

نشستی که قرار بود به منظور پیشگیری از بروز رخداد‌هایی مانند حادثه متروپل آبادان در فرمانداری کرمانشاه تشکیل شود، به دلیل عدم حضور مدیران و مسئولان دعوت شده برگزار نشد.

فضل الله رنجبر گفت: خطر بیخ گوش متروپل‌های کرمانشاه است. رسیدگی به وضعیت ساختمان‌های بلند برای جلوگیری از تکرار فجایعی مثل حادثه متروپل آبادان مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

از مسئولان شهرستان کرمانشاه درخواست می‌شود به منظور جلوگیری از رخداد‌هایی مثل حادثه متروپل آبادان برای ایمن سازی ساختمان‌های بلند کرمانشاه برنامه‌ریزی داشته باشند.

فرماندار کرمانشاه با گلایه تند از مدیران و مسئولان شهرستان به دلیل عدم حضور در جلسات مهم فرمانداری، گفت: از افرادی که به جلسه دعوت شده و نیامده اند شدیدا گلایه داریم و عدم حضورشان در جلسه به استانداری، سازمان بازرسی و دیگر نهاد‌های مرتبط گزارش خواهد شد.

رنجبر خواستار توجه بیشتر مدیران و مسئولان شهرستان کرمانشاه به جلسات فرمانداری به ویژه جلسات مهمی مثل این جلسه که با جان مردم سروکار دارد، شد.

این نشست قرار بود با حضور روسای ادارات راه و شهرسازی، بنیادمسکن، معاون شهرسازی شهرداری، رئیس شورای شهر، رییس سازمان آتش‌نشانی و شهرداران مناطق تشکیل شود که عدم حضور این افراد گلایه تند فرماندار کرمانشاه و عدم تشکیل جلسه را در پی داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.