ایمانیه:

صنعت برای توسعه نیاز به ارتباط با دانشگاه دارد

استاندار فارس ارتباط صنعت و دانشگاه را لازمه زندگی بشر امروزی دانست و تاکید کرد که هر صنعت و واحد تولید برای فعالیت حرفه‌ای و توسعه همه جانبه باید با مراکز علمی ارتباط داشته باشد.

دکتر محمد هادی ایمانیه در بازدید از شرکت فاتح صنعت کیمیا، گفت: در این شرکت، درآمد‌ها صرف سرمایه گذاری جدید می‌شود و این کار سرلوحه و الگویی برای تمامی سرمایه گذاران باشد تا بتوانیم به شکوفایی در اشتغال برسیم.

استاندار فارس به ایجاد یکی از بزرگترین واحد‌های تحقیق و توسعه در فاتح صنعت اشاره و گفت: ارتباط صنعت و دانشگاه لازمه زندگی بشر امروزی است؛ بنابراین هر صنعت و واحد تولیدی برای فعالیت حرفه‌ای و توسعه همه جانبه باید با مراکز علمی ارتباط داشته باشد.

نماینده عالی دولت در فارس به فعالیت‌های صنایع به خصوص فاتح صنعت در انجام مسئولیت‌های اجتماعی اشاره و گفت: در کنار صنعت نفت، گاز و پتروشیمی که جزء برجستگی‌های استان است، انجام مسئولیت‌های اجتماعی بسیار لازم است.

دکتر ایمانیه در ادامه با اشاره به ظرفیت عظیم استان فارس با وجود ۳۷ شهرستان، بر سرمایه گذاری در معدن و اکتشافات تاکید کرد.

استاندار فارس فعالیت‌های گسترده مجتمع فاتح صنعت را مورد اشاره قرارداد و آن را هم راستا با فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تولید اشتغال آفرین و دانش بنیان اعلام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار