رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمان گفت: نقش موثر آموزش و پرورش در ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه انکار ناپذیر است.

حجت الاسلام مهدی عرب پور در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان ضمن تبریک سالروز تولد حضرت معصومه( س) گفت: با توجه به ارتباط مستقیم خانواده‌ها با مدارس، آموزش و پرورش و خانواده نقش موثری در ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه دارند.

به گفته او،  اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در زمینه اقامه نماز در بین دستگاه‌های اجرایی استان رتبه برتر راکسب کرده است و خوشبختانه تمامی برنامه‌های ستاد اقامه نماز در آموزش و پرورش استان عملیاتی شده، اما می‌توان به همدلی و همراهی در راستای ارتقای کیفیت این فعالیت‌ها و برنامه اقدام کرد.

او از اجرای طرح پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد در استان خبر داد و می‌گوید: نشست‌های تخصصی گفتمان‌های نماز و شیوه‌های تبلیغ نماز در مدارس استان در سال تحصیلی جاری برگزار شد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمان گفت: در ابتدای سال تحصیلی جاری دوره آموزشی نحوه جذب نوجوانان و جوانان به  نماز ویژه مربیان پیش دبستانی، معلمان مدارس دخترانه متوسطه اول و امامان جماعت مدارس برگزار شده است.

حجت الاسلام عرب پور از انعقاد تفاهم نامه همکاری بنیاد فرهنگ حضرت مهدی موعود (عج) به منظور کمک به تحقق اهداف تعلیم و تربیت و شناساندن فرهنگ مهدویت و آشنایی جامعه فرهنگی مخصوصا دانش آموزان، فرهنگیان و اولیای دانش آموزان با معارف مهدویت و تحقق منویات و انتظارات مقام معظم رهبری بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش امضا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار