دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان ایلام:

بانک‌های عامل ملزم به پرداخت تسهیلات فرزندآوری هستند

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان ایلام از روند افزایشی پرداخت تسهیلات فرزندآوری خبر داد و گفت: تسهیلات همه ثبت نام کنندگان متولدین ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ تا پایان سال پرداخت می‌شود.

 طالب یاسمی،گفت: بعضی از بانک‌های استان در زمینه پرداخت تسهیلات فرزندآوری عملکرد مناسبی ندارند که با ورود بازرسی استان و مکاتبات لازم به تمام بانک‌ها اعلام شده و روند پرداخت تسهیلات در روز‌های آینده افزایش یابد.

او با بیان اینکه تسهیلات همه ثبت نام کنندگان متولدین ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ تا پایان سال پرداخت می‌شود گفت: هر بانکی که سامانه فرزندآوری آن باز باشد بانک عامل محسوب می‌شود و بانک‌های مربوطه باید نسبت به پرداخت تسهیلات فرزند آوری اقدام کنند.

یاسمی در خصوص آمار پرداخت تسهیلات نیز گفت: اعتبار بانک ملی در سال گذشته ۳۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده که با استفاده از این میزان اعتبار به ۱۷۵ نفر از متقاضیان تسهیلات فرزندآوری پرداخت شده است.

او با اشاره به بودجه کافی در سال جاری گفت: ۱۳۱۷ نفر در سامانه فرزندآوری بانک ملی ثبت نام کرده اند و در طی ماه گذشته به ۴۱۰ نفر جمعا ۱۵۰ میلیارد ریال پرداخت شد و ۹۰۷ نفر نیز در حال تشکیل پرونده هستند که به ترتیب پرداخت می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.