تداوم غبار محلی و پایداری جوی تا ۳ روز آینده در اصفهان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: غبار صبحگاهی در مناطق شرقی و مرکزی استان اصفهان دور از انتظار نیست اما به وضعیت مخاطره‌آمیز نخواهد رسید.

ابراهیم هنرمند گفت: نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده استقرار جوی نسبتاً پایدار تا سه روز آینده در استان است و آسمان در بیشتر مناطق صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد نسبتاً شدید در ساعت‌های بعدازظهر پیش‌بینی می‌شود.

او از افزایش یک تا دو درجه‌ای دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده خبر داد وگفت: دمای هوای اصفهان امروز در گرم‌ترین ساعت‌ها به ۳۲ درجه سانتی‌گراد و کمینه صبح فردا به ۱۶ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

هنرمند گرم‌ترین نقطه استان را کاشان با دمای ۳۷ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و گفت: خنک‌ترین نقطه نیز میمه با دمای ۹ درجه بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گذر موج ناپایداری از غرب اصفهان در روز‌های گذشته را بدون بارش قابل ثبت در ایستگاه‌های هواشناسی دانست و گفت: اکنون شرایط برای افزایش ابر در مناطق غرب یا گردوخاک در بخش‌های شرقی وجود ندارد، اما غبار صبحگاهی در مناطق شرقی و مرکزی دور از انتظار نیست که مانند شرایط هفته گذشته به وضعیت مخاطره‌آمیز نخواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.