آمادگی دادگستری برای گره گشایی و مانع زدایی از حوزه تولید

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: قطعاً دستگاه قضایی برای پیشگیری از وقوع جرم، احیاء حقوق عامه و مانع زدایی از تولیدکنندگان و صنعتگران از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

علی شعبانی، رییس کل دادگستری استان قزوین به همراه معاونین قضایی و آمادگی کامل دادگستری استان قزوین برای گره گشایی و مانع زدایی از حوزه تولیدرییس دادگستری و دادستان شهرستان آبیک از یک واحد تولیدی قطعات خودرو بازدید کردند.

شعبانی در حاشیه این بازدید گفت: قوه قضاییه ذاتاً و بر اساس قانونی اساسی وظیفه‌ای در حوزه اقتصاد ندارد و ورود دستگاه قضایی در این حوزه پیشگیرانه و حمایتی و در راستای گره گشایی از مسائل و مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان است.

ما بر این باوریم که هرچقدر چرخ اقتصاد کشور رونق داشته و در گردش باشد، جامعه از جرائم و آسیب‌های اجتماعی مصون خواهد ماند و به همین خاطر همه باید تلاش کنند، که بخش صنعت و تولید بدون دغدغه و در امنیت اقتصادی به فعالیت خود بپردازد و اشتغالزایی کند، زیرا بسیاری از جرائم توسط افرادی حادث می‌شود که شغل و درآمدی ندارند.

بحمدالله دستگاه قضایی استان در بحث صنعت ورود جدی داشته و مشکلات واحد‌های تولیدی مستمراً در نشست‌های ستاد اقتصادی مقاومتی مورد بررسی قرار گرفته و گره گشایی می‌شود و معتقدیم بسیاری از این مشکلات با هم افزایی و همکاری میان دستگاه‌ها در داخل کشور قابل حل و فصل است.

صنعتگران در خط مقدم جنگ اقتصادی دشمن قرار دارند و دستگاه‌ها و نهاد‌ها حمایت از آن‌ها را باید وظیفه خود بدانند، زیرا تولیدکنندگان با تحمل سختی‌های و مشقت‌های بسیار دست از مبارزه نکشیدند و برای اعتلای نظام تلاش می‌کنند.

همانند سال‌های گذشته این آمادگی در دستگاه قضایی استان وجود دارد تا چالش‌ها و موانع حوزه صنعت و تولید را مورد بررسی قرار دهد و قطعاً دستگاه قضایی در راستای پیشگیری از وقوع جرم، احیاء حقوق عامه و مانع زدایی از تولیدکنندگان و صنعتگران از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و حتی الامکان مسائل و مشکلات آن‌ها در داخل استان و با همراهی تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌ها مرتفع شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار